زمان انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور:

حضور حداکثری در انتخابات همراه با انتخاب اصلح باشد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نورگفت:امیدواریم مردم ولایتمدار شهرستان نور با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگری خلق کنند تا شاهد مأیوس شدن دشمنان ایران اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در حاشیه نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با طلایه داران با تبریک دهه کرامت در گفت وگوی با خبرنگار ما اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر یکی از وظایف مهم شرعی و قانونی است که هر ساله به ویژه در تابستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به نشست صمیمی ستاد با طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: این نشست در خصوص اجرای ماموریت شرعی، قانونی و اخلاقی به بهترین صورت است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر  شهرستان نور با اشاره به اینکه این کار از وظایف شرعی همگانی است افزود: از مردم ولایتمدار شهرستان نورخواستاریم تا برای حفظ تمام شئونات اخلاقی در مقابل رفتارهای برخی مسافرین که سبب هنجارشکنی در شهرستان  می‌شود، مشارکت عمومی داشته باشند.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه نور در خصوص انتخابات خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با حضور حداکثری فرد اصلح را انتخاب کنیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور حداکثری در انتخابات نشانگر اقتدار ایران اسلامی است و دست رد به کسانی است که سعی می کنند جلوی قدرت ایران اسلامی را در جهان بگیرند.

اسدی با اشاره به اینکه به دنبال تمدن اسلامی هستیم، افزود: امیدواریم مردم ولایتمدار شهرستان  نور با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگری خلق کنند تا شاهد مأیوس شدن دشمنان ایران اسلامی باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ خرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو