زمان انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ -

فرماندار شهرستان نور اعلام کرد

فعالیت ۳۲۰۰ نفر به‌عنوان عوامل اجرایی و امنیتی انتخابات در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نورگفت: هدف شوم دشمنان فقط آسیب به نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه آن‌ها کشور و مردم عزیز ایران را هدف قرار دادند تا یکپارچگی کشور و هویت جمعی و ملی ایرانی را از بین ببرند که در حال حاضر دشمنان، اقوام ایرانی و مسئله قومیت گرایی را هدف قرار دادند تا بین مردم تفرقه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار سرای نورعلی شادمان در گفت وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص انتخابات اظهارکرد: ۱۶۰ شعبه و ۳۲۰۰ عوامل اجرایی و امنیتی در انتخابات شهرستان نور فعال هستند.

 

وی گفت: تمامی مراحل انتخابات با شکل قانونی و منطقی در شهرستان نور انجام شد و فضا و شرایط لازم برای انتخابات سالم فراهم است.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: همه نوع همکاری و هماهنگی بین هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی وجود دارد و باید همه تلاش کنیم تا یک انتخابات سالم و درستی را برگزار کنیم.

این مسئول تأکید کرد: ۱۶۰ نفر از عوامل مرکز بهداشت برای نظارت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعبه‌ها نظارت می‌کنند.

شادمان خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم در چند مرحله برای همه عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار و نمایندگان بازرسی برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت حضور مردم فهیم در پای صندوق‌های رأی افزود: مردم با رأی خود می‌توانند در تعیین سرنوشت خودشان در حضور قدرت، مدیریت و هر اتفاقی در آینده هم در حوزه ریاست جمهوری و هم شوراهای اسلامی شهر و روستا تاثیرگذار باشند.

فرماندار شهرستان نور یادآورشد: انتخابات درست و عقلانی مردم با حضور حداکثری می‌تواند سبب پشتیبانی و دلگرمی کاندیدای منتخب در کار اجرایی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه وظیفه ما صیانت از رأی مردم است، تصریح کرد: قطعا انتخاب مردم برای آینده شهر، شهرستان و کشور تاثیرگذار است و تمام شرایط لازم در شهرستان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مهیا است.

شادمان با اشاره به تبلیغات دشمنان برای تحریم انتخابات تأکید کرد: هدف شوم دشمنان فقط آسیب به نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه آن‌ها کشور و مردم عزیز ایران را هدف قرار دادند تا یکپارچگی کشور و هویت جمعی و ملی ایرانی را از بین ببرند که در حال حاضر دشمنان، اقوام ایرانی و مسئله قومیت گرایی را هدف قرار دادند تا بین مردم تفرقه ایجاد کنند.

وی با قدردانی از همه کاندیدای شهرستان نور که همکاری بسیار خوبی برای ایجاد یک فضای شاد همراه با نظم و آرامش را در تبلیغات داشتند، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان انتخابات با همین نظم و فضای بانشاط یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم فهیم در شهرستان نور را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به بازدیدهای انفرادی و بازدیدهایی همراه با نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت از ستادهای انتخاباتی شهرستان نور یادآورشد: ستادهای تبلیغاتی از فضای امنیتی و انتظامی و شرایط مطلوب برای تبلیغات در شهرستان ابراز رضایت کردند که از تمام عزیزان امنیتی و انتظامی که این فضا را مهیا کردند، قدردانی می‌کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ خرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو