زمان انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ -

نخستین نشست هم اندیشی خبرنگاران عضو انجمن صنفی شهرستان نور با منتخبین شورای اسلامی شهر نور

این منتخبان با اعتقاد به لزوم مطالبه‌گری، اصحاب رسانه را صدای مردم دانسته و اظهار کردند: نظر شهروندان به ارتقای شهر کمک می‌کند و اصحاب رسانه می توانند کمک کنند تا نظرات به شیوه مطلوب و با سرعت به مسئولان منتقل شود.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،انجمن خبرنگاران شهرستان نور با هدف هم اندیشی و تعامل منطقی با مسئولان، مدیران و نمایندگان مردم در شورای شهر به منظور هم افزایی برای رشد و توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان مبادرت به برگزاری نشست هایی با منتخبین شورای اسلامی شهرهای ۵ گانه شهرستان نور کرده است.

 

 

نخستین نشست هم اندیشی خبرنگاران عضو انجمن صنفی شهرستان نور با منتخبین شورای اسلامی شهر نور برگزار شد.

در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مسائل مختلف مدیریت شهری،برنامه ها و ایده ها برای رفع مشکلات شهر و مدیریت شهرداری موردبحث و گفت و گو قرار گرفت.

 

 

منتخبان شورای شهر در ابتدا  از شهروندان فهیم شهرستان به جهت مشارکت در انتخابات تقدیر و اظهار امیدواری کردند که با خدمت شایسته به مردم بتوانند پاسخگوی اعتماد آنان باشند.

این منتخبان با اعتقاد به لزوم  مطالبه‌گری، اصحاب رسانه را صدای مردم دانسته و اظهار کردند: نظر شهروندان به ارتقای شهر کمک می‌کند و اصحاب رسانه می توانند کمک کنند تا نظرات به شیوه مطلوب و با سرعت به مسئولان منتقل شود.

نمایندگان مردم در پارلمان شهری در ادامه  رودخانه‌ها را  از سرمایه‌های شهر دانستند و افزودند: چهار رودخانه در سطح شهر داریم که باید بازسازی و بهینه بهره برداری شود.

این منتخبان با اشاره به مطالبه گری مردم و لزوم پاسخگویی بر حاکم بودن روح قانون در مدیریت شهری تاکید کردند.

این نمایندگان با اشاره به برخی مشکلات شهری و مدیریت شهرداری افزودند: برخی از پرسنل شهرداری جایگاه خدمتگزاری را درک نکردند و خود را  برتر می بینند.

منتخبان شورای شهر نور، تصریح کردند: اگر اعتقاد کار برای مردم باشد هرگز اختلاف ایجاد نمی‌شود از طرفی هم  در وظایف مدیریتی  در شهرستان اهمال داریم که نیازمند پیگیری و مطالبه است.

این اعضا المان میدان امام، شفاف‌سازی، اصلاح مدیریت و… را از اولویت ها عنوان و افزودند: در انتخاب شهردار حتما  انتطار مردم اصل است با این حال شهردار منتخب یک سال فرصت دارد تا سیستم مدیریت شهری را اصلاح کند.

 

این نشست‌ها در آینده ادامه خواهد داشت و خبرنگاران موارد مطرح شده را پیگیری و به اطلاع شهروندان می رسانند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ مرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو