زمان انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ -

فرماندار شهرستان نور:

کاهش ۵۰ درصدی تصادفات درون‌شهری با تصمیمات شورای ترافیک+تصاویر

فرماندار شهرستان نور گفت: فرماندار شهرستان نور گفت: در جلسه شورای ترافیک باید با احترام به نظر کارشناسان و استفاده از نظر کارشناسی تصمیمات درستی اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در حاشیه جلسه شورای ترافیک در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به جلسه شورای ترافیک با دستور کارها و حوزه‌های مختلف اظهارکرد: ایجاد سرعت‌گاه‌، ایجاد یک فرصت ترافیک تسهیل در عبور و مرور، برخی تداخل سرویس‌های داخل و خارج شهری و غیره که در مسیر کارشناسی قرار گرفته و تصمیمات مهم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به ۶ مصوبه در این جلسه افزود: ایجاد معبر جدید و سرعت‌گاهها در این جلسه مطرح شد و یک نامه وارده که در بحث حقوقی شهرداری بود که در تصمیمات شورای ترافیک نمی‌توانیم بحث حقوقی داشته باشیم بلکه این موضوع باید در ماده ۱۰۰ و تجدیدنظر پیگیری شود.

 

فرماندار شهرستان نور با اشاره به تأثیر تصمیمات شورای ترافیک شهرستان در کاهش تصادفات جانی، تسهیل در عبور و مرور و افزایش رضایتمندی مردم خاطرنشان کرد: سال ۹۸ به واسطه شرایط ترافیکی ۱۶ کشته داشتیم که در سال ۹۹ کاهش ۵۰ درصدی را شاهد بودیم.

 

این مسئول افزود: گره ترافیکی سبب آسیب روانی برای مردم است و در شهر نور در چهارراه سایپا با این مشکل روبرو بودیم که با تصمیمات درست در شورای ترافیک این مشکل رفع شد که نشان از اهمیت تصمیمات کلیدی و فنی در این جلسات است.

شادمان تأکید کرد: در جلسه شورای ترافیک باید با احترام به نظر کارشناسان و استفاده از نظر کارشناسی تصمیمات درستی اتخاذ شود.

     

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ شهریور, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو