زمان انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ -

پیام تسلیت مدیرعامل خبرگزاری فارس به مناسبت درگذشت «مهدی خوانساری»

امروز در ماتم خبرنگار مومن و پرتلاشی نشستیم که به گواه همه همکاران، به صبوری، متانت، تعهد، مسئولیت پذیری و خوش خلقی متصف و مشهور بود.

به گزارش سرای نور؛ بامداد امروز مهدی خوانساری خبرنگار گروه استانهای این خبرگزاری دار فانی را وداع گفت.

سید نظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با انتشار بیانیه‌ای، درگذشت « مهدی خوانساری» را تسلیت گفت.

13931106000630_PhotoA
« إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»
درگذشت ناگهانی «مهدی خوانساری» دوست و همکار پرتلاشمان در خبرگزاری فارس در آستانه روز خبرنگار همه ما را در بهت و اندوه فرو برد.
امروز در ماتم خبرنگار مومن و پرتلاشی نشستیم که به گواه همه همکاران، به صبوری، متانت، تعهد، مسئولیت پذیری و خوش خلقی متصف و مشهور بود. او روحیه ای مثال زدنی در پیگیری و انجام امور محوله داشت و به رغم وجود حساسیت ها و استرس های معمول در بخش خبری مربوط به وی، چهره دوست داشتنی اش با لبخندی سرشار از مهر و عطوفت، تابلوی جاودانه ای از اخلاق و ایمان و مجاهده بود.
اینجانب که خود نیز حقیقتاً داغدار عروج این دوست مهربان هستم، مصیبت وارده را به پدر و مادر، خواهران و به ویژه همسر مکرمه اش همکار ارجمندمان سرکار خانم خوانساری و به «هلیا» دختر نازدانه‌اش که در روز دختر در ماتم پدر، رخت عزا به تن کرد، تسلیت عرض نموده و برای همه آنان صبرجمیل آرزومندم. از خداوند متعال مسئلت دارم در این ایام کرامت، «مهدی» عزیز ما را میهمان خوان کرم خود کند و روح متعالی او را با ائمه اطهار (س) محشور فرماید.

منبع:فارس

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ مرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو