زمان انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ -

مرکز انتقال خون مهرگان شهرستان نور افتتاح

ساختمان پایگاه انتقال خون مهرگان شهرستان نور با زیربنای ۲۳۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به مدت سه ماه به بهره‌برداری رسید.

ساختمان پایگاه انتقال خون مهرگان شهرستان نور با زیربنای ۲۳۰ مترمربع با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به مدت سه ماه از زمان کلنگ زنی با حضور دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور، مسئولان استانی و شهرستانی و همت خیرین نیک اندیش مهندس راودمند و همسرش زمان حریرچی و پیگیری‌های علی شادمان فرماندار شهرستان نور و مهندس سالار مدیر عامل مجتمع مهرگان به بهره برداری رسید.

 

مدیر عامل سازمان انتقال خون از کار خیرخواهانه مهندس راد و همسرش و زحمات شادمان فرماندار سایه شهرستان را در پیگیری همکاری مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان برای تسریع در اتمام این پروژه مهر ماندگار قدردانی کرد.

 

علی شادمان با اشاره به اینکه شهرستان را با سرعت در حال توسعه و آبادانی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم دشمنان پروژه های شهرستان با سرعت در حال پیشرفت اتمام است.

 

فرماندار نور با قدردانی از خیر نیک اندیش مهندس راودمند، همسرش و پیگیری ‌های سالار مدیر عامل مجتمع مهرگان در بهره‌برداری از دومین پروژه عرصه سلامت شهرستان نور افزود: این ساختمان با همت مدیر عامل سازمان انتقال خون در کمترین زمان ممکن با تخصیص حدود ۸۰۰ میلیون تومان تجهیز شد و دستگاه‌های اجرایی و شهرداری و شورای اسلامی در تسریع اجرای پروژه همکاری و همراهی خوبی داشتند.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مهر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو