زمان انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ -

همزمان با هفته بسیج انجام شد؛

افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: واحدهای مسکونی مددجویان شهرستان نور با هزینه بیش از550میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سرای نور، سید نعمت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگارما در خصوص افتتاح مسکن مددجویان در شهرستان نوراظهارکرد: در هفته بسیج ۲ واحد مسکونی در شهر رویان و بخش چمستان با حضور ائمه جمعه و مسئولان شهرستان نور افتتاح شد.
 


وی گفت: یک واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع و زیربنای ۶۷ متر مربع در روستای کردمحله شهر رویان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور بیان کرد: این واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام (ره)، بنیاد مسکن، مجمع خیرین، بسیج سازندگی سپاه ناحیه نور، گروه‌های جهادی در روستای کردمحله به بهره‌برداری رسید.

این مسئول با اشاره به مسکن مددجویان در بخش چمستان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بسیج یک واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و زیربنای ۷۵ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱۰ میلیون تومان در روستای علی آباد چمستان با مشارکت خیرین احداث شد.

سرهنگ اسدی اظهارکرد: این واحد مسکونی با مشارکت خیرین و همکاری و حضور امام جمعه بخش چمستان،حوزه مقاومت بسیج امام سجاد بنفشه ده و فرماندهان پایگاه‌ها، بخشداری چمستان،بنیاد مسکن، بسیج سازندگی سپاه شهرستان نور، کمیته امداد امام (ره) افتتاح شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ۱۱۰ بسته معیشتی در مسجد روستای علی‌آباد بخش چمستان شامل مواد غذایی و شوینده با ارزش هر بسته به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان آماده‌سازی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور افزود: این کمک مومنانه توسط خیرین و اهالی نیکوکار منطقه، حوزه امام سجاد بنفشه ده و فرماندهان پایگاه‌ها تهیه شد.

گفتنی است بسته‌های معیشتی در مراسمی با حضور امام جمعه و بخشدار چمستان، مسئول کمیته امداد امام (ره) چمستان، جانشین فرمانده سپاه شهرستان،مسئول بسیج سازندگی سپاه، دهیاران و شوراهای منطقه و‌‌‌..‌. آماده‌سازی شد تا بین نیازمندان توزیع شود

 

.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ آبان, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو