زمان انتشار: ۹ دی ۱۴۰۰ -

امام جمعه نور:

یوم الله ۹ دی نماد ولایتمداری و دشمن‌شناسی است

امام جمعه نور با بیان اینکه فتنه جدید و حرکت بسیار مخرب فرهنگی جایگزینی سگ به جای فرزند و فرزند آوری است، افزود: فروپاشی خانواده‌ها، اختلاف همسران، کم شدن محبت بین خانواده ها و ...حرکت‌های حساب شده دشمن است اما با هوشیاری ملت و گوش به فرمان ولایت هرگز دشمن به مقصد نمی‌رسد.

حجت الاسلام قنبرعلی احمد  در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی با حضور مردم و مسئولان در مصلی الغدیر شهر نور برگزار شد با اشاره به حماسه ۹ دی و حرکت بزرگ ملت ایران همراه با رهبری بصیر و آگاه در مقابله با فتنه اظهارکرد: آیات و احادیث زیادی در خصوص فتنه بیان شد که دوستی دنیا در حقیقت منشأ فتنه و ریشه همه مشکلات است.

 

وی با اشاره به آیات و روایت هشدار دهنده در رابطه با فتنه افزود: سال ۸۸ شاهد انتخابات باشکوهی بودیم که بیش از ۸۵ درصد مردم پای صندوق های رأی حضور پیدا کردند و حدود ۴۰ میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند.

امام جمعه نور خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات مهم زمزمه تقلب در انتخابات قبل از زمان انتخابات که برگرفته از فتنه دشمن و سردمداران کفر و فتنه بود و ادعای یکی از کاندیدا قبل از شمارش آرا در خصوص اینکه پیروزانتخابات است.

احمدی اظهارکرد: بعد از شمارش آرا کاندیدای مدعی ادعای تخلف در انتخابات را مطرح کردند که البته اعتراض قانونی حق مردم و کاندیدا است.

وی گفت: اعتراض خارج از قانون زمینه را برای حضور مردم در خیابان‌ها فراهم کرد که در تهران به اوج خود رسید اما اعتراض به شمارش آرا در مسیر براندازی نظام با شعارهای “انتخابات بهانه اصل نظام نشانه” و … رسید که به فتنه تبدیل شد.

امام جمعه نور خاطرنشان کرد: عناصر مؤثر بیگانه با هدایت و مدیریت آمریکا، انگلیس و اسرائیل و همراهی با ضد انقلاب داخلی و خارجی، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین، خواص بی بصیرت که به جای مدیریت درست یا ساکت بودند و یا با تقابل با نظام مباحثی را مطرح می‌کردند.

احمدی با اشاره فرقه‌های نوظهور و هنجارشکن قانون که با همسویی با جریان سکولار،عوامل مؤثر در جریان ایجاد فتنه شدند، افزود: این فتنه سبب خسارت‌های مادی و معنوی به کشور، تشویش اذهان عمومی، ایجاد شکاف بین مردم و امیدوار شدن دشمنان بعد از ۳۲ سال از انقلاب شد.

وی اظهارکرد: دشمنان با اجماع در سال ۸۸ به صحنه آمدند که این فتنه‌ سبب تخریب اموال و آتش زدن مراکز دولتی و خصوصی، پایگاه‌های بسیج، کلانتری‌ها، اموال عمومی، مغازه‌ها، اتوبوس‌های شرکت واحد و تخریب چهره‌های حافظ نظام بسیج، سپاه، شورای نگهبان و ولی فقیه شد.

امام جمعه نور با اشاره به باج خواهی دشمنان در پروژه هسته‌ای افزود: دو روز قبل از انتخابات رئیس جمهور آمریکا به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت و گفت بدون کشور ایران مسائل منطقه حل نخواهد شد و با نامه‌ها و سخنرانی‌ها  تمایل زیادی در دوستی با ایران اسلامی را نشان دادند اما بعد از انتخابات در فضای اختلاف و درگیری تحریم همه جانبه علیه ایران به تصویب رسید.

امام جمعه نور تأکید کرد: عوامل درگیری‌ها مرتکب خیانت شدند و دشمن با این تحریم ظالمانه در مسیر مبارزه با ایران در قالب جنگ اقتصادی توانست بزرگ‌ترین ضربات را بر پیکر نظام جمهوری اسلامی بزند.

احمدی با اشاره به فتنه ۸۸ در رویارویی ضد انقلاب با انقلابیون یادآورشد: ضدانقلاب‌ها به صحنه آمدند و اعتراضات ماهیت ضد امنیتی، آشوبگرانه و خشن پیدا کرد که این وضعیت برگرفته از انقلاب‌های رنگی در کشورهای تازه استقلال یافته شوروی سابق بود و همه حرکت از ناحیه دشمن حساب شده و به شیوه مدرن براندازی نظام در جنگ نرم به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: بزرگترین جنایت‌ها در کشور توسط فتنه‌گران خارجی و داخلی انجام شد و در این میان کسی باید با فتنه مبارزه کند که برخوردار از تعالیم حیات بخش دینی و آموزه‌های الهی باشد.

امام جمعه نور اظهارکرد: در زمان مولا علی علیه السلام جامعه اسلامی ۲۵ سال گرفتار فتنه شد و دشمنان جنگ‌های زیادی را تحمیل کردند و حق و باطل در هم ریختند که در مقابل مکتب اسلام و اندیشه ناب اسلامی ایستادند، افرادی که به ظاهر دم از اسلام می‌زنند اما منافقانه به دنبال این بودند که اسلام را به دوران جهالت برگردانند.

احمدی با بیان اینکه با رهبری امام خمینی(ره) در زمان انقلاب فتنه‌های دشمنان به نتیجه نرسید، افزود: بعد از امام (ره) سکاندار انقلاب مقام معظم رهبری مردم را نسبت به تحرکات دشمنان آگاه و صندوق‌‌های مورد اعتراض دوباره شمارش شد، اما فتنه گران به فتنه خود ادامه دادند.
وی با اشاره به همراهی و اتحاد مردم با توجه به جنایت‌ها و شکستن حرمت‌‌ها اظهارکرد: مردم در نهم دی ماه به صورت خودجوش در سراسر کشور به صحنه آمدند اما فتنه‌گران داخلی متنبه نشده‌اند.

امام جمعه‌ نور با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی نماد ولایتمداری و دشمن‌شناسی ست، تأکید کرد: باید مراقب فتنه‌های جدید باشیم و دشمنان همراه با جنگ اقتصادی به دنبال ترویج فساد و بی بند و باری در کشور هستند.

وی با بیان اینکه فتنه جدید و حرکت بسیار مخرب فرهنگی جایگزینی سگ به جای فرزند و فرزند آوری است، افزود: فروپاشی خانواده‌ها، اختلاف همسران، کم شدن محبت بین خانواده ها و …حرکت‌های حساب شده دشمن است اما با هوشیاری ملت و گوش به فرمان ولایت هرگز دشمن به مقصد نمی‌رسد.

امام جمعه نور در پایان پاکسازی جایگاه مدیریت از عناصر فاسد را از خواسته‌های ملت از دولت انقلابی نام برد.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ دی, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو