زمان انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ -

خدمت‌رسانی موقوفات مازندران در حوزه‌های علمی و پژوهشی/ وجود وقف هسته‌ای در شهرستان نور

حیدری با بیان اینکه با وقف نام و یاد انسان برای همیشه ماندگار می‌شود، گفت: موقوفات دارای خیر و برکات فراوانی هستند که این برکات باید بیشتر به جامعه معرفی شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق بزرگی است که مسئولان باید قدردان این نعمت باشند.

 

 

وی با اشاره به وجود نیات مختلف موقوفات در استان مازندران، افزود: در حوزه پژوهش، علم و فناوری، هسته‌ای، تحصیل دانش‌آموزان و مسائل درمانی موقوفاتی داریم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: مادر شهید جمشیدی فرزندش را وقف نظام و اسلام کرد و پس از شهادت فرزندش، اموالش را هم وقف کرد.

 

حیدری خاطرنشان کرد: در چمستان نور هم واقف خیراندیش پس از ترور شهید فخری‌زاده اموال خود را در امر تحقیق و توسعه هسته‌ای وقف کرد.

 

وی بیان کرد: در حوزه درمان و بهداشت موقوفات متعددی داریم که در زمان شیوع کرونا به کمک کادر پزشکی آمدند و اوقاف از محل این موقوفات تجهیزات درمانی خریداری و به بیمارستان‌ها تحویل داده است.

 

حیدری با بیان اینکه با وقف نام و یاد انسان برای همیشه ماندگار می‌شود، گفت: موقوفات دارای خیر و برکات فراوانی هستند که این برکات باید بیشتر به جامعه معرفی شود.

 

 

در این آیین از تلاش‌های حجت‌الاسلام عیسی توپاحیدری قدردانی و بهزاد صادقی بعنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور معرفی شد.

 

بهزاد صادقی پیش از این ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان محمودآباد را بر عهده داشته است.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو