زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ -

امام جمعه ایزدشهر:

تلاش مسئولان با پشتیبانی ملت به ثمر می‌رسد

امام جمعه ایزدشهرگفت:تلاش مسئولان با پشتیبانی ملت به ثمر می‌رسد و در زمان کرونا اجرای کمک مومنانه با حضور و حمایت مردم و خیرین امکانپذیر شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،به مناسبت دهه مبارک فجر فرماندار و مسئولان شهرستان نور با حجت الاسلام رزاقی امام جمعه ایزدشهر دیدار کردند.

 

 

 

حجت الاسلام مهدی رزاقی امام جمعه ایزدشهر با تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهارکرد: دشمنان اسلام  تلاش کردند در طول ۴۳ سال از انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف مانند ترور، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها  کینه و عداوت خود را به دین اسلام و اساس نظام جمهوری اسلامی و مردم نشان دهند و به کشور ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه خیمه انقلاب با سه رکن نگهداری می‌شود،اضافه کرد: نخستین رکن لطف و امداد الهی است و دومین رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و سومین رکن مردم هستند که با حضور خود در صحنه سبب حفظ نظام می‌شوند.

امام جمعه ایزدشهر یادآورشد: تلاش مسئولان با پشتیبانی ملت به ثمر می‌رسد و در زمان کرونا اجرای کمک مومنانه با حضور و حمایت مردم و خیرین امکانپذیر شد.

رزاقی خاطرنشان کرد: شهرستان نور با اجرای پروژه های مختلف در حال توسعه است و در این راستا باید با اتحاد و همبستگی در توسعه پیشرفت و آبادانی شهرستان سهیم باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایران به دستاوردهای نظامی زیادی در انقلاب اسلامی دست پیدا کرده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران در زمینه علمی، برق رسانی، بهداشت، گازرسانی و… دستاوردهای زیادی داشته اما رسانه‌های غربی با سیاه نمایی در فضای مجازی می‌خواهند مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کنند.

امام جمعه ایزدشهر بیان کرد: مسئولان باید در رسانه‌ها و خدمات‌رسانی خود به مردم سبب امیدآفرینی در جامعه شوند.

رزاقی گفت: اخبار منفی در جامعه سبب سستی و ناامیدی است و اطلاع رسانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عملکردهای مثبت در کشور سبب امیدآفرینی و پویایی در جامعه می شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه افزود: برای رونق اقتصادی و رفع مشکلات مردم باید تلاش کنیم و با جنگل ‌خواری ، ساحل ‌خواری و… با شدت مقابله شود.

امام جمعه ایزدشهر با اشاره به تکریم ارباب رجوع تأکید کرد: مسئولان تکریم ارباب رجوع و رفتار دلسوزانه با مردم را در اولویت کار خود قرار دهند و هر کسی قدمی برای خدمت رسانی به مردم و سرافرازی انقلاب اسلامی بردارد در حقیقت عبادت محسوب می شود.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو