زمان انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور عنوان کرد:

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب پذیر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت: ۱۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت خیرین به ارزش حدود یک میلیارد تومان به خانواده‌های آسیب پذیر اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه‌های دهه فجر با گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اظهارکرد: برنامه‌های دهه فجر با رویکرد جهاد تبیین با مجموعه بسیج، سپاه، حوزه محلات و پایگاه‌های مقاومت با همراهی کانون‌ها و دفاتر حوزه‌های اقشاری ۵۷ برنامه در رویان، ایزدشهر، نور و ۱۳ برنامه در بلده و ۴۳ برنامه در بخش چمستان در حال اجرا است.

وی با اشاره به  برنامه‌های شاخص در دهه فجر گفت:۱۵۰۰ بسته معیشتی برنج، مرغ، ماکارونی، و… با مشارکت خیرین ادارات،  نهادها، کمیته امداد، اقشاری‌ها و … در مجموع به ارزش ریالی حدود یک میلیارد تومان به خانواده‌های آسیب پذیر اهدا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به برنامه‌های شاخص افتتاح هفت پروژه و ۱۲ برنامه در ۱۲ شب در شهرستان نور افزود: آیین رونمایی مقبره شهدا در چمستان، افتتاح پروژه‌ها بالادست بلده در خصوص آبرسانی، تکمیل مزار، افتتاح مسکن مددجویی از برنامه‌های دهه فجر است که از ۲۳ مسکن سهمیه شهرستان نور ۱۸ خانه تکمیل و در مناسبت‌های مختلف افتتاح شد و ۵ خانه حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

این مسئول با اشاره به سخنان رهبری در جهاد تبیین که باید کارها با رویکرد جهاد تبیین و امید آفرینی انجام شود،افزود: نسل جوان ما نسل انقلابی، مومن و جهادی است اما دشمن خارجی با ایجاد شبهات در عرصه فضای مجازی به دنبال ایجاد نفاق است.

اسدی با اشاره به دستاوردهای انقلاب در طول ۴۳ سال اظهارکرد: با نگاه گذرا به سایر حکومت‌ها در دوران قبل از انقلاب اسلامی، جهان با دو کدخدایی اداره می‌شد اما پس از انقلاب اسلامی تقابل دوگانه اسلام در مقابل استکبار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مظلومان جهان به اسلام دل بستن یادآورشد: در ۴۳ سال انقلاب اسلامی تمامیت ارضی ضمانت شد و ذره‌ای از خاک کشورمان به دست بیگانه نیفتاد اما در ۱۵۷ سال از دوره قاجار تا پهلوی ۳ میلیون و ۶۱۳ هزار کیلومتر از خاک ایران جدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم تأکیدکرد: در این عرصه بسیج و سپاه در دوره اخیر فعالیت‌های مستمری داشتند اما در برخی دولت‌ها به ظرفیت آحاد مردم و بسیج توجه نشد.

این مسئول با اشاره به اقتصاد مقاومتی در کشور یادآورشد: اقتصاد مقاومتی اقتصاد بدون نفت و درون زا است که می‌تواند سبب رونق اقتصادی و تولیدات داخلی شود که در این راستا از سوی مسئولان در چند سال گذشته اقدام جدی صورت نگرفت.

اسدی با اشاره به سخنان شهید حسن تهرانی مقدم که بیان کرد فقط آدمهای ضعیف به اندازه امکاناتشان کار می‌کنند،اظهارکرد: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هیچ امکاناتی نداشت اما بیشترین کارایی را مردم ولایتمدار ایران در مدت هشت سال داشتند در این زمان که دچار چالش‌های اقتصادی هستیم عملکرد مسئولان باید برای رفع مأموریت‌ها و تربیت نظام جمهوری اسلامی باید به سمت جوانان مومن، انقلابی و جهادی باشد تا بتوانیم از ظرفیت‌های نظام استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به ۳۶ میلیون جوان انقلابی تحصیل کرده در جامعه خاطرنشان کرد: مسئولان باید از این ظرفیت مناسب استفاده کنند و افتخار ما در جهان امروز این است که  با پیشرفت چشمگیردر تمامی علوم حرفی برای گفتن داریم، بهره‌مندی از ۱۵ کشور همسایه برای تبادل تجاری و بازار صادرات ظرفیت‌های بزرگی است که باید از آن‌ها استفاده حداکثری شود.

وی با تأکید بر ضرورت حضور حماسی مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن افزود: مردم در شهرستان نور با حضور پرشور خود در ۲۲ بهمن ماه بیانیه گام دوم انقلاب را اجرا می‌کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ بهمن, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو