زمان انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ -

با هزینه 2.6 میلیارد تومان؛

پروژه پارک حاشیه ای سبزه رود شرقی در شهر رویان افتتاح شد

شهردار رویان گفت: پروژه پارک حاشیه ای سبز رود شرقی در شهر رویان با هزینه بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مدت سه ماه با تکمیل مبلمان و نورپردازی به بهره‌برداری رسید.

 

به گزارش مرتضی محسنی خبرنگار و عکاس سرای نور،آیین افتتاح پروژه پارک حاشیه ای سبزه رود شرقی در شهر رویان با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، فرماندار شهرستان نور، شهردار و شورای اسلامی شهر رویان و مسئولان شهرستانی در محل سبزه رود رویان برگزار شد.

 

 

 

 

فرماندار شهرستان نور در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون شک معجزه الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره کرد.

شادمان با قدردانی از شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان در افتتاح پروژه‌ افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته، انقلابی که خورشید اسلام در او درخشید و اسلام تولدی دوباره یافت.

 

 

رئیس شورای شهر رویان نیز اظهارکرد: دهه فجر روز پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلاب که رساترین فریاد تاریخ، امام خمینی( ره) آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

 

 

سالاریان با قدردانی از مردم شهر رویان بیان کرد: پروژه پارک حاشیه‌ای سبزه رود شرقی به مدت سه ماه به پایان رسید که بیانگر تلاش شبانه‌روزی شهردار و کارکنان در شهرداری شهر رویان است.

وی با اشاره به نظارت اعضای شورای شهر رویان در پروژه‌ها یادآور شد: با توجه به اینکه ۶ ماه از دوره شورای اسلامی شهر رویان می‌گذرد، چند پروژه تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

شهردار رویان نیز در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر در خصوص پروژه بوستان حاشیه سبزه رود شرقی اظهارکرد: این پروژه با همت کارکنان واحدهای شهرداری در بخش‌های عمرانی، فضای سبز، خدمات شهری و …به مدت سه ماه تلاش شبانه روزی و هزینه بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با تکمیل مبلمان و نورپردازی به بهره‌برداری رسید.

 

 

جعفر حسین‌زاده گفت: پیاده راه سلامت با مسیری ۵۰۰ متری پیاده روی خانوادگی برای مردم شریف شهر رویان و گردشگران با فضای سبز و درختکاری احداث شد.

شهردار رویان با اشاره به بوستان سبزه رو تأکید کرد: درختانی که در این محل کاشته شد بیشتر از درختان هیرکانی است که در آینده نزدیک این بوستان به یک بوستان جنگلی تبدیل می‌شود.

حسین زاده با اشاره به اتمام دو پروژه در یک ماه آینده بیان‌کرد: پروژه ۲۵ غرفه بازار ماهی با حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و یک رستوران ساحلی در ساحل خیابان شهیدبهشتی در کمتر از یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با قدردانی از همراهی شهروندان رویانی در زمان تکمیل پروژه‌ها و حمایت و همراهی اعضای شورای شهر رویان اظهارکرد: شورای شهر رویان با تمام مشکلات اقتصادی با توجه به تحریم و تورم فضای آرامی را مهیا کرد تا بتوانیم پروژه‌ها را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم،

شهردار رویان خاطرنشان کرد: زحمات شبانه‌روزی کارگران زحمتکش شهرداری و فضای سبز سبب شد تا هزینه این پروژه با کاهش حدود ۵۰ درصد به اتمام برسد.

حسین زاده  افزود: وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم شهر رویان است که امیدواریم بتوانیم با بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد برای توسعه شهر رویان رضایت مردم شریف شهر را فراهم کنیم.

 

 

 

 

       

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ بهمن, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو