زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ -

نماینده نور و محمودآباد در خانه ملت:

دشمن با تحریم سفره مردم را نشانه گرفته است/ لزوم توجه جدی به اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به تحریم‌ها تأکید کرد: دشمنان با تحریم سفره مردم را نشانه گرفتند تا مردمی که برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی انقلاب کردند ناامید شوند

به گزارش خبرنگار سرای نور،ولی الله فرزانه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر نور با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: بازنگری برای کسانی که در زمان پیروزی انقلاب در سنین جوانی و نوجوانی بودند، ضروری است.

وی گفت: آمریکا جنایتکار پس از رحلت آیت الله بروجردی در کشور احساس می‌کرد می‌تواند به اهداف خود برسد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به تبعید امام خمینی افزود: شخصیت علمی حضرت امام (ره )در نجف رشد پیداکرد و جایگاه علمی امام خمینی در میان علمای نجف درخشید.

فرزانه یادآورشد: جوانان و نوجوانان بدانند که مبارزه با آمریکا حرف امروز نیست بلکه به سال ۴۲ به رهبری امام (ره)برمی‌گردد و امام خمینی شاه را دست‌آموز آمریکا می دانست.
وی بیان کرد: دشمن با تبعید امام خمینی (ره) به دنبال این بود تا شخصیت امام را زیر سوال ببرد اما مشیت الهی بر این بود تا انقلاب اسلامی با رهبری مرجع تقلید به پیروزی برسد و حاصل فراز و نشیب‌هایی که در ۱۵ سال قبل از انقلاب اسلامی رخداد پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

 

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رژیم شاهنشاهی در شب ۲۲ بهمن با حکومت نظامی می خواست مانند کودتای سال ۳۲ این انقلاب را در نطفه خفه کند اما مشیت الهی بر این بود تا این انقلاب جهانی شود و با بررسی انقلاب با همه فضاسازی که استکبار بر علیه انقلاب اسلامی می کند جایگاهش در اروپا آمریکا و تمام جهان گسترده شده است.

فرزانه با اشاره به اینکه نطفه انقلاب در سال ۴۲ بسته شده است، اظهار کرد: در میان دو ابرقدرت این نطفه بسته شد و به برکت انقلاب اسلامی، رهبری امام (ره) و خون شهدا، انقلاب پیروز و جهانی شد و دشمن با تمام تلاش خود برای از بین بردن انقلاب اسلامی، ناامید شد و به دنبال مهار انقلاب است.

وی بیان کرد: شهدا و رزمندگان اسلام زمینه‌ساز این انقلاب جهانی شدند و این افتخار برای خانواده شهدا، ایثارگران و دلسوزان انقلاب است و دشمن برای مهار انقلاب می‌خواهد به دو عامل پیروزی انقلاب، اصل ولایت فقیه و مردم  سیلی بزند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت افزود: دشمنان در سال ۱۳۳۲ راذل و اوباش را به میدان آوردند و پس از انقلاب گروهک‌ها را خلق کردند در آن زمان با شعار مبارزه با آمریکا جوانان را فریب دادند و امروز با نفوذ در کشور حادثه شهادت سردار سلیمانی، شهدای هسته‌ای و… را فراهم کردند اما خون شهدا و مقاومت مردم سبب رسوایی دشمنان شد.

فرزانه یادآورشد: جوانان گرفتارفضای مسموم مجازی نشوند و ریشه انقلاب را بشناسند و مطالعه کنند و بدانند نقشه دشمن این است که رهبری نظام را تضعیف کنند اما چون مشمول عنایت الهی هستند، دشمنان ناکام ماندند.

وی با اشاره به تحریم‌ها تأکید کرد: دشمنان با تحریم سفره مردم را نشانه گرفتند تا مردمی که برای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی انقلاب کردند ناامید شوند و در این راستا مسئولان، دولتمردان و همه اقشار باید این شرایط حساس را بشناسند و با توجه به این شرایط حساس برنامه و راهکارهای تأثیرگذار ارائه دهند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به نامگذاری اقتصادی عناوین سال توسط مقام معظم رهبری در چند سال متوالی گفت: رهبر انقلاب به عنوان دیده بان مردم از حرکت دشمن  در ۲۰ سال آینده آگاه بودند اما دستگاه‌های اجرایی با بی‌توجهی دچار ضعف شدند.

فرزانه با اشاره به اینکه باید هسته‌ها را تشکیل دهیم، اظهارکرد: فرهنگ همدلی  واتحاد که در گذشته در میان مردم رایج بود، باید در جامعه تقویت و گسترش پیدا کند.

وی گفت: این دولت زیر نظر منویات مقام معظم رهبری توانست مشکل واکسن را در کشور رفع کند و آن را با مذاکرات گره نزد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی با وزیر امور خارجه یادآور شد: برداشت ما این است که دشمن ممکن است تحریم را رفع کند اما ساختار تحریم را حفظ می‌کند.

فرزانه با اشاره به اینکه باید با توجه به اقتصاد مقاومتی، اقتصاد در خانواده‌ها را تقویت کنیم، افزود: مازندران قطب کشاورزی است اما از ۷۵ ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.

وی گفت: کسانی که دلسوز مردم انقلاب هستند باید فعالانه وارد شوند و به مردم آموزش و میدان دهند تا اقتصاد خانواده‌ها تقویت شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به فعالیت سپاه پاسداران در کمک مومنانه، میدان مبارزه با کرونا و تزریق واکسن افزود: سپاه پاسداران مجاهدانه وارد میدان شد و دست مردم و دولت را با کمک مومنانه، تزریق واکسن و… گرفت که جای بسی قدردانی دارد

 

.  

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو