زمان انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ -

بهره‌برداری از پروژه‌های توزیع برق غرب مازندران در روستاهای بخش چمستان

آیین افتتاح پروژه‌های اصلاح شبکه توزیع برق و اجرای طرح سیم به کابل در روستاهای میرنا،ایرکا، سعادت ‌آباد، کچلده و پروژه جابجایی شبکه هوایی، اصلاح پست و سیم به کابل به روستای گیلانده اجرا شد

آیین بهره برداری از پروژه‌های اصلاح شبکه توزیع برق و اجرای طرح سیم به کابل در روستاهای میرنا،ایرکا، سعادت ‌آباد، کچلده و پروژه جابجایی شبکه هوایی، اصلاح پست و سیم به کابل به روستای گیلانده با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ، فرماندار شهرستان،معاون فرماندار، بخشدارچمستان، مدیران و معاونین امور توزیع برق نور و چمستان، دهیاران و شوراهای اسلامی در بخش چمستان برگزار شد.

 

ولی‌الله فرزانه در آیین افتتاح پروژه‌های برق بخش چمستان با مشارکت دولت و مجلس اظهارکرد: طرح بهارستان با مشارکت دهیاری و شوراها در روستاها و امور توزیع برق برای رفع و کاهش مشکلات مردم در بخش چمستان به بهره‌برداری رسید.

 

 

وی با اشاره به وابستگی مردم به تکنولوژی در زندگی افزود: پروژه‌های بزرگی با همت مردم، دهیاران و شوراهای اسلامی، فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی، بخشداران در دهه فجر اجرایی شد که در این راستا شاهد یکی از مهمترین پروژه‌ها در حوزه توزیع برق در شهرستان به ویژه در روستاها هستیم.

 

 

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به اختصاص مبلغ هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در طرح بهارستان برای شهرستان نور افزود: روستاهایی که طرح هادی اجرا می‌کنند با مشکل جابجایی تیر برق روبرو هستند و در اجرای طرح سیم به کابل همه روستاها تمایل به مشارکت دارند که امیدواریم با این همدلی و اتحاد شاهد رفع مشکلات و ترقی در روستاها باشیم.

 

فرزانه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از دست آمریکا خارج شد و منافعش به خطر افتاد.

 

وی با اشاره به فشار اقتصادی دشمنان استعمارگر بر ایران اسلامی تاکید کرد: دشمنان با اوج فشار خارجی، سفره مردم را نشانه گرفتند تا با ناراضی کردن مردم، به اهداف شوم خود برسند اما با همه شرایط بد اقتصادی با همکاری دولت و مردم شاهد توسعه و آبادانی در کشور هستیم و امیدواریم با اتحاد و همدلی هرچه زودتر شاهد رفع مشکلات اقتصادی در کشور باشیم.

 

علی اکبر ترخان مدیر امور توزیع برق شهرستان نور در آیین افتتاح پروژه‌های بخش چمستان اظهارکرد: این پروژه‌ها از اعتبارات بهارستان شامل مرمت و بهسازی شبکه‌های روستایی است که با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستاها اجرایی شد.

 

 

وی با اشاره به پروژه گیلانده افزود: مقداری از شبکه‌ها در داخل زمین کشاورزی است که در فازهای بعدی با مشارکت، این زمین‌ها آزادسازی می‌شود.

 

مدیر توزیع برق شهرستان نور با اشاره به افتتاح پروژه های برق در بخش چمستان خاطرنشان کرد: پروژه های اصلاح شبکه توزیع برق روستاهای ایرکا ، میرنا، سعادت آباد و کچلده به طول هفت هزار متر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و جابه‌جایی شبکه هوایی اصلاح پست سیم به کابل روستای گیلانده به طول ۱۵۰۰ و با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

این مسئول با اشاره به خدمت رسانی در روستای گیلانده بیان کرد: ۱۲ اصله شبکه ۲۰ کیلو ولت، هادی روکش دار و حدود ۱۵۰۰ متر کابل خودنگهدار برای تقویت و توسعه در حوزه برق در روستای گیلانده استفاده شد.

 

ترخان با اشاره به اینکه هادی روکش دار نسل جدیدی از سیم‌های ۲۰ کیلوولت است که مانند نسل جدید کابل خودنگهدار برای شبکه فشار ضعیف به کار برده می‌شود، تاکید کرد: از مزایای استفاده از هادی روکش دار در شبکه ۲۰ کیلوولت کاهش اتصالات است.

وی اظهار کرد: با همت شورای اسلامی و دهیاری گیلانده ۵۰۰ متر از شبکه، تبدیل به هادی روکش دار شد که با اجرای این پروژه شبکه‌های توزیع برق فضای کمتری اشغال می‌کنند.

مدیر توزیع برق شهرستان نور با اشاره به تعمیر، مرمت و بهسازی شبکه ۲۰ کیلوولت و جابجایی سه دستگاه ترانس در روستای گیلانده افزود: اجرای این پروژه سبب شد تا شبکه پس از سال‌ها استاندارد لازم را کسب کند و با کابل خودنگهدار از ضعف ولتاژ جلوگیری و برق مردم روستا در شرایط جوی به علت افزایش مقاومت رشته‌های سیم و کابل فولادی در این پروژه پایدار و مانع پارگی سیم و کابل‌های برق شود.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ بهمن, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو