زمان انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ -

بازگشایی گره ۱۵ ساله مجتمع تجاری تفریحی در شهرستان نور/ اشتغال‌زایی مستقیم برای ۱۰۰۰ نفر

گره ۱۵ ساله مجتمع تجاری ـ تفریحی نگین شمال در شهرستان نور در روز ولادت منجی عالم بشریت صاحب عصر و الزمان مهدی موعود عجل الله باز و طی مراسمی امروز به طور رسمی افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار سرای نور،روز ولادت منجی عالم بشریت مجتمع تجاری تفریحی نگین شمال در شهرستان نور پس از ۱۵ سال انتظار بازگشایی و افتتاح شد.

با حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، معاون عمرانی فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار نور، برخی از مسئولان و مالکان واحدها و اصحاب رسانه، مجتمع تجاری و تفریحی نگین شمال نور افتتاح شد.

این مجتمع با اشتغالزایی برای حدود هزار نفر به صورت مستقیم می‌تواند به اقتصاد شهر و شهرستان رونق دهد و خاتمه خستگی ۱۵ ساله سرمایه گذار باشد.

شهردار نور در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز از دادستان شهرستان قدردانی کرد و گفت: آنچه که امروز شاهد آن هستیم تلاش دوستان قبلی بوده اما به هر دلیل با معضلاتی مواجه و سالیان طولانی راکد ماند تا نوبت به ما رسید.

وی افزود: با پیگیری سرمایه گذار و ورود مسئولان شهرستان از جمله دادستان و فرماندار، در هفته‌های اخیر جلسات طولانی، گاهی تا ۸ ساعت برگزار شد تا مشکل و معضل مجتمع رفع شود و امروز می‌توانیم امیدوارانه به آینده نگاه کنیم تا آنچه برای این طرح مدنظر بود، محقق شود.

مهدی توکلی تصریح کرد: تلاش‌ها و حمایت‌های بیشتری در ادامه برای راهبری و مدیریت مجتمع لازم است و امیدواریم تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که رضایت عمومی را جلب کند و مجتمع نگین مانند الماسی در منطقه بدرخشد.

این مسئول گفت: قطعا همراهی دادستان، اعضای شورا و بنده به عنوان شهردار ادامه دارد تا این مجتمع به اهداف پیش بینی شده خود برسد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور نیز در این آیین اظهار کرد:  عادت ندارم در جلساتی حضور پیدا کنم که آورده نداشته باشد.

وی افزود: با ورود بنده به شهرستان و آغاز مسئولیت مراجعات زیادی برای پیگیری و رفع مشکل این طرح داشتم و خود را ملزم به پیگیری کردم و نهایتاً با تشکیل جلسات متعدد و همراهی و همکاری سرمایه‌گذار، اعضای شورا و شهردار به توافقات خوبی رسیدیم.

عبدالصالح اکبرپور تصریح کرد: در کنار این افراد هستم تا مجموعه به بهره‌برداری نهایی برسد و رونق پیدا کند قطعاً در این راه کمک می کنم و حضور امروز بنده هم نشان می‌دهد اولین قدم را محکم بر داشتیم.

وی گفت: مطمئن باشید اعضای شورا و شهردار حمایت خود را در توافق انجام داده و می دهند و قول می دهم اگر مشکلاتی هم باقی ماند کمک کنم تا کاملا برطرف شود.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ اسفند, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو