زمان انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: 500بسته معیشتی شامل برنج، مرغ و خشکبار به ارزش ریالی به اقشار آسیب پذیر شهرستان نور اهدا شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار مابا اشاره به گرامیداشت ماه مبارک رمضان و اهدای بسته‌های معیشتی به اقشار آسیب پذیر اظهارکرد: با برنامه‌ریزی و کمک امام جمعه و فرماندار شهرستان نور و همت و کمک خیرین و بسیج سازندگی ۵۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، مرغ و خشکبار به ارزش ریالی هر بسته ۶۰۰ هزار تومان به اقشار آسیب پذیر شهرستان نور اهدا شد.

 

 

وی با اشاره به ایام نوروز گفت: با توجه به اینکه شهرستان نور یک منطقه گردشگری  است در ایام نوروز شاهد حضور مسافران و مهمانان زیادی در شهرستان بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با قدردانی از بسیجیان شهرستان نور درفعالیت روزهای آخر اسفند و ایام نوروز افزود: ۳۳۰ نفر از بسیجیان شهرستان در این ایام در مسائل امنیتی، ترافیکی و اجرای مصوبات شورای تامین در شهرستان نور کمک رسانی کردند.

اسدی با قدردانی از همت فرماندهان حوزه‌ها در مبادی ورودی شهرها در رویان، ایزدشهر و آلشرود، یادآورشد: خدمات‌دهی به مهمانان در حراست، هدایت و مباحث امنیتی با کمک حوزه‌ها و بسیجیان اجرایی شد.

وی اظهارکرد: در ایام نوروز با استفاده از ظرفیت اقشاری‌ها، گروه‌های فرهنگی، جهادی و مسئول فرهنگی با کمک و پشتیبانی شهرداران، جنگ شادی در سواحل و تفرجگاه‌ها برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خاطرنشان کرد: در این ایام بسیجیان در کنار مسئولان و پاسداران شهرستان شبانه روزی در عرصه‌های مختلف فعالیت کردند تا مهمانان و مردم ولایتمدار شهرستان در امنیت کامل باشند و در مکانهای گردشگری با تامین امنیت، کاهش ترافیک در اجرای مأموریت کمک رسانی کردند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ فروردین, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو