زمان انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ -

فرماندار شهرستان نور:

مدیران حرف‌های مردم را بدون واسطه بشنوند

فرماندار شهرستان نور گفت: مسئولان باید با مردم ارتباط داشته باشند تا حرف‌های مردم را بدون واسطه بشنوند و با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوند تا بهترین عملکرد را برای رفع نیازهای مردم داشته باشند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،ضیافت افطاری با حضور فرماندار شهرستان نور، امام جمعه نور، فرمانده سپاه شهرستان، شهرداران و مسئولان شهرستانی با حضور بچه‌های نازنین بهزیستی از شهرهای غرب استان با برنامه‌های متنوع مولودی‌خوانی، مسابقه، تئاتر و … به میزبانی برادران اصلاحچی و مدیریت مجموعه رستوران آندو در شهر نور برگزار شد.

 

 

احمد توکلی فرماندار شهرستان نور در این مراسم درخصوص ماه مبارک رمضان اظهارکرد: ماه رمضان بهترین ماه برای نزدیکی به خداوند است که به عنوان خجسته‌ترین ماه در اسلام شناخته شده است.

وی گفت: در این ماه انسان موحد با وجود حق ارتباط برقرار می‌کند تا با دستیابی به نور معنویت زمینه تکامل و رشد خود را در نظام هستی فراهم کند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به سخنان امام (ره) که مردم ولی نعمتان ما هستند، افزود: مسئولان باید با مردم ارتباط داشته باشند تا حرف‌های مردم را بدون واسطه بشنوند و با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوند تا بهترین عملکرد را برای رفع نیازهای مردم داشته باشند.

این مسئول با اشاره به مراسمی که با همت سپاه ناحیه نور برگزار شد، خاطرنشان کرد: مدیران در نظام جمهوری اسلامی جزئی از مردم و از فرزندان این نظام هستند که با مسئولیتی که به آنها واگذار شد باید برای ارائه خدمات و خدمتگزاری به مردم در نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

توکلی با اشاره به مدیریت زمان و بهره‌وری یادآورشد: هر مدیری که مسئولیتی را می‌پذیرد با توجه به نیازمندی‌ها در آن مجموعه برنامه‌های ارائه می دهد تا با اجرای آن در توسعه و آبادانی شهرستان تاثیرگذار باشد.

وی گفت: بچه‌های بهزیستی از فرزندان این جامعه هستند که با تعلیم و تربیت درست و آموزه‌های تربیتی و کلیدی می‌توانند نقش مهمی در آینده کشور ایفا کنند، فرزندانی که در آینده مدیریت کشور به دست این عزیزان سپرده می‌شود تا آرامش و امنیت کشور را رقم بزنند.

فرماندار نور افزود: دلجویی از ایتام به تبعیت از سیره مولای متقیان علی(ع) از وظایف ماست که افتخار داشتیم تا در مراسم ماه مبارک رمضان و سفره افطاری در کنار این عزیزان باشیم.

این مسئول با اشاره به حضور بچه‌های بهزیستی در جامعه و اجتماعات تأکید کرد: حضور این عزیزان در اجتماعات مختلف و مدیریتی و کسب تجربه در برقراری ارتباط مطلوب در اجتماع ضروری است تا بتوانند در آینده به عنوان نیروهای کارآمد و دلسوز در ارتقای کشور نقش بسزایی را ایفا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در ضیافت افطار ماه مبارک رمضان در کنار بچه‌های بهزیستی اظهارکرد: ماه رمضان ماه گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت الهی است که با فرا رسیدن آن جان تازه‌ای در کالبد وجود روزه‌داران دمیده می‌شود و خداوند بزرگ در این ماه با فراخواندن بندگان خویش به خوان گسترده‌اش هیچ لطف و عنایتی را از آنها دریغ نمی‌کند.

سید نعمت اسدی با اشاره به این که اکران و نوازش یتیمان در قرآن کریم و کلمات بزرگان دین بسیار سفارش شده است، خاطرنشان کرد: با همت خیرین و همکاری بسیج و سپاه شهرستان نور برنامه‌ای برای ضیافت افطار در کنار بچه‌های بهزیستی شهرهای چالوس، نوشهر، نور با حضور فرماندار شهرستان نور، امام جمعه نور، شهرداران و دیگر مسئولان شهرستانی به میزبانی مدیریت رستوران آندو در شهر نور برگزار شد.

وی افزود: سپاه شهرستان نور برنامه‌های متنوع در ماه مبارک رمضان در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در قالب کمک مومنانه، دعا و نیایش، برنامه‌های فرهنگی در اعیاد و لیالی قدر و … برگزارمی‌کند که مراسم روز قدس از مهمترین برنامه‌های این ماه مبارک است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ فروردین, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو