زمان انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ -

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن به جای موشک با هشتک و کمپین به جنگ عقاید جوانان می‌آید

کارشناس سیاسی گفت:امروز دشمن به جای موشک با هشتک و کمپین به جنگ عقاید جوانان ما می آید و تنها راه مقابله جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب برای ما ترسیم کرده اند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،محمود مرادی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص عامل تروریستی ماجرای حرم رضوی و رفقای داعش اظهار کرد: شکست دشمن در جبهه‌های مختلف داخل کشور، مسایل منطقه‌ای و امور داخلی خودشان از یکسو و تلاش و اقدام در جهت اجرای پروژه جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران از سویی دیگر؛ مدتهاست آغاز شده و همه این اقدامات از اتاق‌های فکر دشمن فرمان می گیرند.


وی گفت: راه کار مقابله با این حوادث حفظ وحدت، همدلی و انسجام ملی، اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب، رصد برنامه‌های دشمن و مقابله جدی و آگاهانه و به موقع با آنها است.

این کارشناس سیاسی افزود:در بازجویی اولیه‌ای از عامل تروریستی ماجرای حرم رضوی که توسط نیروهای دستگاه امنیتی دستگیر شده، این عنصر تکفیری ضمن دفاع از اقدام تروریستی خود در به شهادت رساندن روحانیون شیعه از خودش دفاع کرده و این اقدام را بر مبنای مبانی فکری خود عنوان کرده است.

مرادی خاطرنشان کرد:ارتباطات وی نشان می‌دهد طی ماه‌های اخیر از سوی عناصر سلفی- تکفیری تحت اشراف کامل بوده و با القائات انحرافی تربیت شده است و بر همین مبنا نیز در ابتدای جلسه بازجویی خود عنوان کرده آماده ورود به بهشت هستم!

وی یادآورشد: روند اتفاقات ضدامنیتی در حوزه مذهبی در هفته‌های اخیر که با حمله به دو طلبه سنی در گلستان شروع و با حمله به طلاب شیعه در مشهد ادامه یافته است، در پروژه کلان درگیری ایران با اختلافات مذهبی قابل تحلیل است و امروز دشمن به جای موشک با هشتک و کمپین به جنگ عقاید جوانان ما می آید و تنها راه مقابله جهاد تبیین است که امام خامنه ای برای ما ترسیم کرده اند.

این کارشناس سیاسی اظهارکرد: دولت‌های غربی به رهبری آمریکا و مزدوری کشورهای منطقه مانند عربستان و امارات و رژیم صهیونیستی در تمام ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به جنگ اسلام آمده است و رسانه‌های بزرگ امروز تماما در خدمت این جنگ هستند و تنها راه نجات خطی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کرده‌ است.

مرادی اضافه کرد:خطی با نام جهاد تبیین دشمن با ایجاد تردید درصدد است تا جوانان محور مقاومت را از جمهوری اسلامی که ستون خیمه مقاومت است جدا کنند تا با کنار رفت این ستون، تمام محور مقاومت فرو بریزد و امروز دشمن نیاز به موشک‌پراکنی ندارد، او با هشتک و کمپین به جنگ عقاید ما و جوانان ما می‌آید وآمریکایی ها برای نجات خود از بن بست منطقه‌ای و در حاشیه قرار دادن کشتار صهیونیست‌ها در اسرائیل در صدد کشاندن درگیری به داخل ایران و دمیدن بر آتش اختلاف ایرانی – افغانی و شیعه و سنی هستند.

وی یادآورشد:آغاز موج جدیدی بر علیه اتباع افغانستان در ایران و گسترش آن در روزهای اخیر در فضای مجازی با هدایت آمریکا و متحدان خود فروخته اردوگاه تیرانا (منافقین مستقر در کشور آلبانی)، آنهایی که ماه های گذشته تلاش می‌کردند و در آتش جنگ ایران با طالبان به بهانه حمایت از مردم افغانستان می‌دمیدند و قصد پیاده سازی سیاست‌های آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی را داشتند، عدم موفقیت استکبار در این نقشه پیش تعیین شده باعث آن شد که امروز اهداف شوم خود را با شیوه جدیدی پیش ببرد.

این کارشناس سیاسی گفت: انتشار تعداد انبوهی از کلیپ و مطالب حاوی احساسات ضد افغانی و مدیریت فضای مجازی رها شده کشور و برهم زدن آرامش جامعه در چند روز گذشته و این حجم از هجمه‌ها در شرایطی صورت می‌پذیرد که رئیس جمهور ایران نماینده مستقیم در امور افغانستان معرفی کرده و در راستای تقسیم قدرت در افغانستان با همراه کردن دیگر همسایگان و کشورها همچون چین و روسیه، طالبان را تحت فشار قرار داده تا حق شیعیان مظلوم در آن کشور نادیده گرفته نشود.

مرادی با اشاره به هدف قرار گرفتن وحدت مسلمانان شیعه و سنی  و برهم زدن آرامش مردم ایران و ملت افغانستان اظهارکرد: این کار در دستور کار دشمن قرار گرفته و مرتب دست به افغان هراسی و ضدیت با مردمان بی پناه افغانستان زده‌اند و عده‌ای نیز در داخل  که غربگدا نام دارند همراه با سفارت انگلستان و هم صدا با منافقین در شعله‌ور کردن آتش دشمنان با انتشار و باز پخش کلیپها و محتوای دشمن ساز می‌دمند.

وی خاطرنشان کرد: جریانهای برانداز خارج نشین و نوچه‌های آنها در داخل کشور از مسایلی که امنیت کشور را به خطر بیندازد خوشحال خواهند شد و در جریان خبری آن خواهند دمید و تحریف ها و سازوکارهای خود را به کار خواهند برد و از آب گل آلود صید خودرا خواستار خواهند شد در اینجا وظیفه مردم این است که با حفظ اتحاد و انسجام نقشه‌های آنها را نقش بر آب کنند و نیروهای امنیتی نیز وظیفه دارند با تلاش بیشتر از چنین اقداماتی جلوگیری کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ فروردین, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو