زمان انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد:

اهدای ۱۲۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌پذیر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از اهدای 1200 بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌پذیر در این شهرستان نور خبر داد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهارکرد:مرحله سی‌ام کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان با همت شهرداران شهرهای رویان، چمستان، ایزدشهر، بلده و نور هدفگذاری شد که ۱۲۰۰ بسته کمک معیشتی به خانواده‌های آسیب پذیر در شهرستان نور اهدا شود.

وی گفت: در شهر نور با همت فرمانده حوزه محلات و شهرداری و شورای اسلامی شهر نور بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان شامل مرغ و برنج و خشکبار بین نیازمندان شهرستان نور توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با قدردانی از خیرین یادآورشد: با همت خیرین هدف‌گذاری شد تا درعید سعید فطر۵۰۰ بسته کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر شهرستان اهدا شود.

اسدی با اشاره به برنامه‌های روز قدس خاطرنشان کرد: با مسئولیت فرماندار شهرستان نور برنامه‌های متنوعی در روز قدس اجرا می شود که گروه نمایش خیابانی و گروه‌های سرود در روز راهپیمایی در شهرستان فعال هستند.

وی گفت: سخنرانان  از طرف فرمانداری شهرستان معرفی شدند و برنامه‌های شایسته‌ای با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرستان نور در راهپیمایی روز قدس در کلیه شهرها و بخش‌های شهرستان نور برگزار می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو