زمان انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

اجرای رزمایش ساحلی در شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: بسیجیان در همه ماموریت‌ها کمک‌کارنظام و انقلاب اسلامی هستند و در چند روز آینده بسیجیان در چمستان نیز با آمادگی کامل در رزمایش نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص رزمایش ساحلی اظهارکرد: درراستای منویات مقام معظم رهبری هر ساله برای آمادگی رزمی بسیجیان، تداوم آموزش و رزم جنگ این ماموریت اجرا می‌شود.

 

 

وی با اشاره به این ماموریت در استان و شهرستان در دو مرحله یادآورشد: در مرحله اول به استعداد دو گردان بیت المقدس و رزمایش دفاع از ساحل این رزمایش اجرا شد و در چند روز آینده بسیجیان در بخش چمستان سه رزمایش دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی ها و امداد نجات  را برگزار می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان نور از همراهی مردم ولایتمدار شهرستان و زحمت فرماندار شهرستان نور به عنوان مسئول ستاد پشتیبانی رزمایش قدردانی کرد و افزود:بسیجیان در همه ماموریت‌ها کمک‌کارنظام و انقلاب اسلامی هستند و در چند روز آینده بسیجیان در چمستان نیز با آمادگی کامل در رزمایش نقش آفرینی می‌کنند.

اسدی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری رزمایش  آمادگی صددرصدی در مقابل دشمن احتمالی، حوادث و بحران‌ها است.

وی گفت: مردم ولایتمدار کشورمان آگاه هستند که حضور شایسته و تاثیرگذار بسیجیان در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی در کنار آحاد مردم در تمام ماموریت‌های نظام و انقلاب اسلامی مانند حوادث، ناآرامی‌ها، سیل، زلزله و … سبب اجرای اهداف و کارهای بزرگ شد.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به پیام رزمایش به دشمنان به ویژه اسرائیل غاصب و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار تأکیدکرد: نوع عملکرد در رزمایش مشخص است و این رزمایش نشان از آمادگی لازم در مقابله با دشمنان است.

اسدی افزود: دشمنان جرأت نگاه کردن به کشور و انقلاب اسلامی ایران را ندارد و می‌دانند هرعمل و تحرکی از سوی آنان اقدام و واکنش دفاعی، با آمادگی صددرصدی از جمهوری اسلامی را به همراه خواهد داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو