زمان انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ -

بازیگر و کارگردان تئاتر مازندران:

جشنواره کن با اقدام مغرضانه و سیاسی اندیشه دینی را هدف قرار داده است

بازیگر و کارگردان تئاتر در مازندران گفت:بنده به عنوان یک هنرمند بر خود می بالم که در کشوری زندگی می‌کنم که برای حفظ آن و برای آزادی و امنیت من و امثال من خونها ریخته شده و شهدایی که مانع جنایت و زیاده خواهی دشمنان شده‌اند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید حسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار ما در واکنش به سینماگران ایرانی جشنواره کن با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند”هنری که در خدمت حق،انسانیت، راستی و درستی قرار داشته باشد ارزشمند محسوب می‌شود” اظهارکرد: عده‌ای هنرمندنما که به عنوان نماینده هنرمندان کشورمان در جشنواره بجای اینکه اثر را از کیفیت اثر و پیام آن انتخاب کنند با رویکرد سیاست زده و ضد نژادی، آثاری توهین آمیزعلیه ایرانیان و دین اسلام را به عنوان نماینده سینمای ایران انتخاب کردند.

وی گفت: متاسفانه بازیگران و عوامل آن هم برای گرفتن جایزه یا با آثارو یا با عشق بازیشان و یا با کلامشان وطن فروشی می‌کنند.

این هنرمند نوری افزود:خانم علیدوستی که در مصاحبه با بی بی سی فارسی گفتید؛ ما در ایران رسانه ای برای زدن حرفهایمان نداریم و سرکوب می شویم،در پاسخ شما همین جمله‌ی رهبری بس باشد که فرمودند:ابزارهای هنری بی شک رساترین، بلیغ ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است.

حسینی تأکیدکرد: بنده به عنوان یک هنرمند بر خود می بالم که در کشوری زندگی می‌کنم که برای حفظ آن و برای آزادی و امنیت من و امثال من خونها ریخته شده و شهدایی که مانع  جنایت و زیاده خواهی دشمنان شده‌اند.

وی گفت:عده‌ای از زندگی خود سانسور شده‌اند تا من و امثال من سانسور نشویم ودر کشوری نفس می کشم که مأنوس با امام رئوف امام رضا (ع) هستیم و خط قرمزمان می باشد و هیچ گونه خطا و اهانتی را نمی پذیریم.

این هنرمند نوری خاطرنشان کرد: ما جشنواره کن و امثال آن و هنرنماهایی را که علیه  کشورمان، ایرانیان،دینمان و انقلابمان سخن بگویند را محکوم می‌کنیم.

حسینی در پایان با اشاره به سخنان رهبری بیان کرد: “هنر را با معیارهای اسلامی یاد بگیرید و یاد بدهید و آن را به کار ببرید تا بتوانید مفاهیم و ارزش‌های الهی و اسلامی را به مردم نشان دهید”.

گفتنی است سیدحسین حسینی متولد ۱۳۵۸ بازیگر و کارگردان تئاتر و بازیگر کاراکتر ننه سلیمه است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ خرداد, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو