زمان انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد:

اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب‌پذیر در شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور گفت:در سی و یکمین مرحله کمک مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی شامل هشت قلم کالای خشکبار، برنج و دوعدد مرغ به ارزش ریالی هر بسته هفت میلیون ریال به خانواده‌های آسیب پذیر اهدا شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار اظهارکرد: با همت خیرین، بسیج سازندگی و فرماندهی سپاه کربلا در سی و یکمین مرحله کمک مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی شامل هشت قلم کالای خشکبار، برنج و دوعدد مرغ به ارزش ریالی هر بسته هفت میلیون ریال به خانواده‌های آسیب پذیر اهدا شد.

 

وی گفت: بسته‌های معیشتی در پایگاه‌های محلات، کمیته امداد، آبشارعاطفه‌ها، ستاد ائمه جمعه توزیع شد و تلاش می‌کنیم تا هر ماه به مناسبت اعیاد بتوانیم بسته‌های مشارکتی را تهیه و به خانواده‌های نیازمند برسانیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سپاه افزود: با برنامه‌ریزی استاندار مازندران و فرماندهی سپاه کربلا نظارت بر امور فرهنگی سواحل بر عهده سپاه پاسداران است و در این خصوص جلساتی در شهرستان برگزار شد که امیدواریم با همکاری همه ادارات بتوانیم برنامه‌های فرهنگی شاد را برای مردم ولایتمدار شهرستان و مهمانان اجرایی کنیم.

اسدی با اشاره به اینکه طلایه داران امر معروف درعرصه چمستان، تفرجگاه‌ها و سواحل فعال می‌شوند، خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان نور آمادگی دارد تا با کمک اقشاری‌ها، بسیج رسانه، بسیج فضای مجازی و هنرمندان در تفرجگاه‌ها و سواحل برنامه‌های فرهنگی را اجرا کند.

وی با اشاره به دستور مقام قضایی و دادستان‌های نور و چمستان در خصوص رعایت شئونات اسلامی بیان‌کرد: طلایه داران امر به معروف وظیفه تذکر لسانی را دارند و با همراهی نیروی انتظامی این هماهنگی و تعامل سازنده اجرایی می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به پشتیبانی نیروی انتظامی در سامانه ناظر و گشت‌های طلایه داران امر به معروف اظهارکرد: ما میزبان مسافران شهرستان هستیم اما قرار نیست افراد با بدحجابی و بی‌حجابی خدشه‌ای به فرهنگ و باورهای اعتقادی مردم در شهرستان ایجاد کنند البته تلاش می‌کنیم تا با تذکر لسانی معضل را رفع کنیم.

اسدی با اشاره به بدحجابی و بی‌حجابی افراد در شهرستان تأکید کرد: کسانی که با تذکر و گفت‌و گو حرمت‌ها را حفظ نمی‌کنند، نیروی انتظامی با هماهنگی مقامات قضایی اقدامات قانونی را در خصوص هنجارشکنان اجرا می‌کند.

وی یادآورشد: مقامات قضایی این اختیار را دارند تا برای کسانی که در وسایل نقلیه یا مکان‌های عمومی بدحجابی یا بی‌حجابی می‌کنند با توقیف ماشین و مجازات مالی قانون را اجرا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به مخالفت قانونی با سگ‌گردانی خاطرنشان‌کرد: با سگ گردانی به شدت برخورد می‌کنیم و از مردم شریف شهرستان تقاضا داریم تا در امر به معروف که یک کار همگانی است مشارکت جدی داشته باشند تا تفرجگاه‌ها و ساحل، محل امنی برای خانواده‌ها، شهروندان و مسافران باشد.

اسدی با اشاره به همراهی بسیج اصناف در نظارت بازار بیان کرد: نیروی انتظامی هر کجا که لازم باشد می‌تواند از ظرفیت بسیج استفاده کند و بسیج برای همکاری و همراهی با نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد.

وی افزود: از مردم بزرگوار شهرستان انتظار داریم تا برای امنیت بیشتر و اجرای بهتر قانون در سطح شهرستان گزارشات و اخبار خود را به سپاه و نیروی انتظامی  اطلاع دهند تا بتوانیم مدیریت بهتر و شایسته‌تری در شهرستان داشته باشیم.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ خرداد, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو