زمان انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ -

برگزاری جلسه معارفه دبیر جدید شورای ائتلاف نور

دبیرشورای ائتلاف استان گفت: باید حضور در تشکیلات انقلابی را یک فرصت برای خدمت به مبانی اصیل انقلاب دانست و قطعا این خدمت با در کنارهم بودن و دست در دست یکدیگر دادن شکل می‌گیرد.

به گزارش مرتضی محسنی خبرنگار  و عکاس سرای نور،مراسم  معارفه دبیر جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان نور با حضور محمد آقاجانی نائب رئیس شورای ائتلاف استان، شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف مازندران و جمعی از نیروهای انقلابی  در این شهرستان برگزار شد

 

.

در این مراسم دبیر شورای ائتلاف استان طی سخنانی  با بیان اینکه حضور در تشکیلات انقلابی یک توفیق بزرگ است، اظهارکرد: باید حضور در تشکیلات انقلابی را یک فرصت برای خدمت به مبانی اصیل انقلاب دانست و قطعا این خدمت با در کنارهم بودن و دست در دست یکدیگر دادن شکل می‌گیرد.

 

رضازاده دبیرشورای ائتلاف استان در این مراسم با اشاره به اینکه چتر انقلاب وسیع است،افزود: از نگاه ما و البته بر اساس مبانی و آموزه‌های دینی و انقلابی، همه مردم  در این طیف قرارمی‌گیرند و مردمی که در بزنگاه‌های مختلف پای کار این نظام بودند و هستند قطعا در زیر این چتر تعریف می‌شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: بنابراین ما هیچ محدودیت و انحصاری در این زمینه نداریم اما این نکته را هم باید بدانیم که قطعا مراتب و درجات متفاوت هست مانند کلاس یک مدرسه که همه آنها دانش آموز هستند اما نمرات درسی آن‌ها مختلف است.

 

این فعال سیاسی استان با طبیعی خواندن تغییر و تحولات در شورای ائتلاف گفت: قرار نیست کسی تا یوم القیامه در یک عنوان و یک جا بماند و کار در تشکیلات انقلابی به مثل یک مسابقه دو امدادی هست که تا یک مسیری را یک نفری به پیش می برد در ادامه هم نفر دیگری مسیر بعدی را طی می‌کند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با تأکید بر چند وجهی بودن شورای ائتلاف بیان کرد: رویکرد و کارکرد سیاسی تنها بخشی از وظایف نیروهای انقلابی است و نیروهای انقلابی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه فرهنگی وظایف زیادی دارند و اگر نتوانیم نقش خود را در حوزه‌های مؤثر اجتماعی به طور ویژه و ملموس ایفا کنیم، قطعا خوب عمل نکردیم.

 

رضازاده در پایان با قدردانی از زحمات کسانی که در شورای ائتلاف شهرستان تلاش کردند، مهندس امیرمحمد رضایی را به عنوان دبیر جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان نور معرفی کرد و افزود: مهندس رضایی از نیروهای جوان، خوشنام و انقلابی شهرستان نور وظیفه دارد از همه ظرفیت‌های نیروهای انقلابی شهرستان برای تعالی هر چه بیشتر اهداف انقلاب استفاده کند.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم آقای رضایی برگزاری انتخابات را طبق دستورالعمل ابلاغی تشکیلات برای مشخص شدن اعضاء شورای ائتلاف شهرستان و تعیین رئیس و دبیر توسط اعضاء منتخب را در اولویت کاری خود قرار دهد.

 

در پایان امیرمحمد رضایی دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان نور در سخنان کوتاهی با تشکر از حسن اعتماد تشکیلات انقلابی به ایشان، ابراز امیدواری کرد که با همت همه انقلابی‌های شهرستان، شورای ائتلافی فراگیر شکل گیرد.

در این مراسم که با استقبال نیروهای انقلابی شهرستان نور از قشرهای مختلف اعم از روحانی، دانشگاهی، بازاری، بانوان، جوانان ، هنرمندان، هیاتی‌ها و اهالی رسانه همراه بود حکم دبیری شورای ائتلاف شهرستان نور با امضاء حجت الاسلام یعقوبی رئیس شورای ائتلاف مازندران توسط حاج محمد آقاجانی نائب رئیس شورای ائتلاف استان به مهندس رضایی دبیر جدید شورای ائتلاف شهرستان نور اهدا شد..

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ خرداد, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو