زمان انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ -

شهردار چمستان اعلام کرد:

افزایش نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره تابستانه در چمستان

شهردار چمستان با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، اضافه کرد: شیوه زندگی افراد در جنبه‌های فردی و جمعی است و تفریحات سالم می‌تواند تاثیر مستقیم بر سلامت روانی و اجتماعی اعضای خانواده داشته باشد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،جشنواره تابستانه چمستان با حضور فینالیست‌های برنامه عصر جدید و سیرک امپراتور به مناسبت سی و یکمین سالروز تأسیس شهرداری شهر چمستان با تجلیل از کارکنان بازنشسته شهرداری شهرداران و شوراهای اسلامی ادوار گذشته در سالن چند منظوره برگزار شد.

 

اسحاق تونی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این مراسم در شهرداری با همکاری شورای اسلامی شهر چمستان برنامه‌ریزی شد، اظهارکرد: هدف از اجرای این جشنواره ایجاد نشاط اجتماعی و قدردانی از زحمات کارکنان بازنشسته شهرداری، شهرداران و شورای اسلامی در دوره‌های گذشته بود.

 

 

وی با اشاره به اجرای جشنواره تابستانه در پنج شب متوالی افزود: در این برنامه بهترین هنرمندان کشور و سیرک امپراطور (حامی حیوانات) نخستین سیرک بدون حیوان در کشور هنرنمایی می‌کنند.

شهردار چمستان با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه‌های مختلف به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، اضافه کرد: شیوه زندگی افراد در جنبه‌های فردی و جمعی است و تفریحات سالم می‌تواند تاثیر مستقیم بر سلامت روانی و اجتماعی اعضای خانواده داشته باشد.

 

 

تونی خاطرنشان‌کرد: نشاط اجتماعی آثار زیادی بر زندگی شهروندان یک جامعه دارد و سبب همبستگی، مسئولیت پذیری اجتماعی و … می‌شود.

وی با قدردانی از شهرداران و شوراهای اسلامی و کارکنان بازنشسته شهرداری شهر چمستان در ادوار گذشته اظهارکرد: همکاران پیشکسوت در طول چند دهه گذشته برای توسعه و آبادانی این شهر با همه کمبودها و کاستی‌های در دوره خدمت تلاش کردند تا این شهر با این امکانات به دست ما سپرده شد.

 

شهردار چمستان بیان کرد: این برنامه با هدف همدلی، وحدت و همراهی بیشتر بین پرسنل شهرداری، شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی گذشته و مردم ولایتمدار شهر چمستان برگزار شد.

این مسئول با اشاره به تجلیل از پیشکسوتان تأکید کرد: قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان پیشکسوت می‌تواند سبب دلگرمی برای مدیران آینده باشد که اثبات می‌کند خدمت فراموش شدنی نیست و کار صادقانه برای مردم در هر مسئولیتی ماندگار است.

 

 

تونی افزود: امیدواریم بتوانیم با تلاش خود و استفاده از تجربه گذشتگان در ادامه مسیر خدمت آنچه لایق و شایسته مردم شریف شهر چمستان است به دست آیندگان برسانیم.

علیرضا الله‌قلی نخستین شهردار چمستان نیز در گفت وگو با خبرنگار ما با قدردانی از برنامه شهرداری چمستان اظهارکرد: در نخستین سال تأسیس شهرداری شهر چمستان از سال ۷۰ تا ۷۵ به عنوان شهردار شهر چمستان مشغول خدمتگزاری بودم.

 

 

وی گفت: در آغاز خدمتم شهر چمستان از نظر زیرساخت‌ها،امکانات خدماتی و … با کمبودهای فراوانی روبرو بود که در دوره‌های مختلف زحمات زیادی برای توسعه و آبادانی شهر کشیده شد.

شهردار اسبق چمستان با اشاره به اینکه در آغاز کار از نظرات و اطلاعات مردم شهر چمستان بهره‌مند شد، بیان‌کرد: با شناخت از مردم این شهر در زمینه مذهبی و استعداد پذیرش خدمتگزاری مسئولیت شهرداری این شهر را برعهده گرفتم.

 

 

الله‌قلی از عملکرد دوره خود به تهیه نقشه شهر، آسفالت، بلوار، کیوسک راهنمایی رانندگی، آبرسانی و … اشاره کرد.

محمدعلی روحانی عضو نخستین دوره شورای اسلامی شهر چمستان نیز اظهارکرد: از نخستین دوره شورای اسلامی به مدت سه دوره نماینده مردم در شورای اسلامی شهر چمستان بودم و مدتی ریاست شورای اسلامی شهرستان را نیز برعهده داشتم.

 

 

وی با اشاره به جشنواره تابستانه چمستان خاطرنشان کرد: برای شاد بودن باید مؤلفه امید به زندگی را افزایش داد و امید به زندگی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

عضو شورای اسلامی شهر چمستان با قدردانی از اجرای این برنامه افزود: کارکنان بازنشسته شهرداری، شهرداران و شورای‌های اسلامی دوره‌های قبل برای بهبود وضعیت و آبادانی شهر چمستان در دوره های مختلف تلاش کردند و در حال حاضر شهردار و شورای اسلامی شهر چمستان در ادامه راه مشغول خدمت رسانی مردم این شهر هستند که به سهم خود از زحمات این عزیزان سپاسگزارم.

 

 

    

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ تیر, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو