زمان انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ -

رضا یزدانی ناباورانه ضربه فنی شد

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در دومین دیدار خود در گروه شانس مجدد وزن ۹۷ کیلوگرم بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو در یک دیدار عجیب و باورنکردنی، شکست خورد.

به گزارش سرای نور؛ در ادامه رقابتهای وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد بازیهای المپیک ۲۰۱۶ برزیل در گروه شانس مجدد،‌ رضا یزدانی در دومین دیدار خود در گروه شانس مجدد به مصاف «ماگومد ابراگیم» ازبکستانی رفت و در همان ثانیه های نخست دیدار  در یک غافلگیری ضربه فنی شد. بدین ترتیب رضا یزدانی از راهیابی به دیدار رده بندی و کسب مدال برنز بازماند و وداعی تلخ با المپیک داشت.

یزدانی در دور اول «ابراهیم بلوکباشی» از ترکیه را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داده بود، اما در دور دوم با ناداوری با نتیجه ۳ بر یک مغلوب «ختاگ گازیموف» شد و به گروه شانس مجدد رسید. یزدانی در ادامه توانست «رادیسلاو باران» از لهستان را نیز با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد.

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک با حضور بیش از ۱۰ هزار ورزشکار از ۲۰۶ کشور از ۱۵ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل در جریان است. کاروان ورزش ایران در دوره قبل که به میزبانی لندن برگزار شد با کسب ۱۲ مدال (۴ طلا، ۵ نقره و ۳ برنز) به عنوان هفدهمی دست پیدا کرد.

ایران در این دوره از بازی ها تا به حال صاحب ۸ مدال شده است. کیانوش رستمی و سهراب مرادی در اوزان ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری و حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد صاحب مدال طلا شده اند،‌ کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد مدال نقره کسب کرد و سعید عبدولی و قاسم رضایی در اوزان ۷۵ و ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی و حسن رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیده اند. علیزاده هم در ۵۷ -تکواندو آخرین برنز ایران را به دست آورده است.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۳۱ مرداد, ۱۳۹۵

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو