زمان انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ -

فرماندار شهرستان نور:

افراد نخبه به سمت حوزه تعلیم و تربیت هدایت شوند

فرماندار شهرستان نور گفت: افراد تیزهوش و نخبه به سمت حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش هدایت شوند.

ا

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،احمد توکلی درهمایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد، اظهارکرد: خداوند درقرآن می‌فرماید هیچ چیزی از دنیا به همراه انسان نخواهد آمد مگر سعی و تلاش انسان و معلمان با دانش خود جامعه انسانی را ساختند و فردای باشکوه را نوید دادند.

 

وی گفت: معلمی شغل و حرفه نیست بلکه ذوق، هنر و توانمندی است و معلمان تلاشگر در جامعه، انسان سازان نسل آینده هستند.

فرماندار شهرستان نور با تأکید بر اصلاح در نظام تعلیم و تربیت در کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه والای معلمان در جامعه باید افراد تیزهوش و نخبه به سمت حوزه  تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش هدایت شوند

.

این مسئول افزود: جوامع پیشرفته در حوزه‌های اجتماعی به دانشمندان تعلیم و تربیت که نقش انسان ساز در جامعه را دارند، می‌بالد.

آیت دیوسالار درهمایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی اظهارکرد: معلمان قهرمانان واقعی هستند و باید از تجربه و علم بازنشستگان که بیش از ۳۰ سال از عمر خود را در راه تعلیم و تربیت نیروی انسانی صرف کردند در راستای پیشرفت کشور  بهره برد.

 

 

وی گفت: تعلیم و تربیت انسان‌ها پاداش فراوانی به همراه دارد و کسانی که خالصانه به امر تعلیم مشغولند از چنین پاداشی بی‌نصیب نخواهند ماند.

مدیر آموزش و پرورش نور با اشاره به ایام کرونایی خاطرنشان کرد: در ایام کرونایی که بدون تجربه در این موقعیت قرار گرفتیم معلمان با سابقه به یاری ما آمدند تا بتوانیم از این مسیر سخت به سلامت عبور کنیم.

این مسئول گفت: همکاری بازنشستگان در امر تعلیم و تربیت در کمبود نیروی انسانی و پوشش کلاس های درسی در مراکز دولتی و غیردولتی در شهرستان نور بسیار تاثیر گذار است.
دیوسالار افزود: هنر اصلی معلمان تاثیرگذاری بر دانش آموزان است که با هدایت و حمایت مسیر را برای فرزندان این مرز و بوم همواره و به سمت آینده روشن ریل گذاری می‌کنند.

وی تأکیدکرد: فرزندان این سرزمین در مدارس امانت گرانبها هستند و همه تلاش می‌کنیم امانتدار خوبی باشیم.

مدیر آموزش و پرورش نور با قدردانی از اجرای دانش آموزان در برنامه‌های گروه سرود، موسیقی، دکلمه و دست اندرکاران این برنامه اضافه کرد: تلاش ما این است که در تمام برنامه‌های آموزش و پرورش از ظرفیت دانش آموزان شهرستان بهره‌مند شویم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ مرداد, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو