زمان انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۱ -

افتتاح پروژه هفته دولت در شهر رویان

پروژه بازار ماهی رویان با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، فرماندار شهرستان نور، شورای اسلامی شهر رویان و مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،پروژه بازار ماهی رویان با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، فرماندار شهرستان نور، شورای اسلامی شهر رویان و مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

جعفر حسین زاده در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت اظهار ‌کرد: هفته دولت سال گذشته تا امسال بخشی از پروژه های نیمه تمام تکمیل و بخشی از پروژه‌ها کلنگ زنی و به اتمام رسید.

وی گفت: احداث ۲۵ غرفه بازار ماهی بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال، احداث رستوران ساحلی با هزینه بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان، فاز اول دیوار ساحلی و پیاده راه سلامت ۲۰ متری در تولد امام رضا (ع)  آغاز و ۵۰۰ متر دیواره آن به ارزش ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شهردار رویان اضافه کرد: پروژه مشارکتی سیم به کابل  مسجد جامع و شهید کریمی با اداره برق شهرستان نور به اعتبار یک میلیارد تومان که فاز اول آن در مسجد جامع به اتمام رسید و پروژه کلنگ زنی در دست احداث آسفالت و زیرسازی خیابان‌ها، لکه گیری و روکش آسفالت معابر  سطح شهر با هزینه ۸ میلیارد ریال انجام شد.

این مسئول با اشاره به تکمیل ۹۰ درصد پروژه‌های پیاده روسازی خیابان شهدا افزود: خیابان شهدا هفته گذشته کلنگ زنی و روکش خیابان شهدا و فاز دوم دیوار ساحلی به اتمام رسید و پیاده روسازی مسجد جامع در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است ساختمانی به مساحت  ۱۶۰ متر مربع و هزینه ۷۰۰ میلیون تومان شامل اتاق پزشک، اتاق بهداشت محیط، اتاق تغذیه و روانشناسی و … در کنار ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت با همت خیرین احداث و به بهره‌برداری رسید.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ شهریور, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو