زمان انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۱ -

سرپرست آموزش و پرورش نور مطرح کرد؛

کاهش آسیب‌های اجتماعی با پیوند خانه و مدرسه

سرپرست آموزش و پرورش نورگفت: با ایجاد یک موج فرهنگی بتوانیم فرزندان را به سمت انجام تکالیف الهی و شرعی تشویق کنیم تا از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

۰
plusresetminus
کاهش آسیب‌های اجتماعی با پیوند خانه و مدرسه

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،حسن ولی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برپایی جشن تکلیف دانش آموزان شهرستان نور اظهارکرد: جشن تکلیف برای دانش آموزان دختر در مصلی الغدیر با حضور ۴۰۰ دانش آموز برگزار شد و این جشن می‌تواند به عنوان یک خاطره مثبت و تاثیرگذار در ذهن دانش آموزان ماندگار شود.

وی افزود: جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی مختلف برای دختران و پسران در مدارس اجرا می‌شود و همکاری خانواده‌ها و اولیای مدارس برای الگوسازی مناسب دانش آموزان بسیار ضروری است.سرپرست آموزش و پرورش نور خاطرنشان کرد: هدف از این برنامه‌ها یادآوری پیوند خانه و مدرسه است که با ایجاد یک موج فرهنگی بتوانیم فرزندان را به سمت انجام تکالیف الهی و شرعی سوق دهیم تا از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

این مسئول با تأکید بر اینکه توجه به احکام دینی در خانواده‌ها مناسب‌ترین الگو برای فرزندان است، بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از مهمترین دستگاه‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان است و ارتباط خانه و مدرسه و همکاری والدین با آموزش و پرورش در راستای اجرای برنامه فرهنگی و احکام دینی تأثیر چشمگیری بر دانش آموزان دارد.

ولی پور ارتباط خانواده با مدرسه و مسجد را در آرامش روحی دانش آموزان ضروری دانست و افزود: آموزش همراه با بازی یکی از راهکارهای تاثیرگذار برای یادگیری دانش آموزان و کودکان است که می‌تواند بهترین شیوه برای آموزش مباحث اسلامی باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ بهمن, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو