زمان انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ -

استاندار مازندران:

مسئولان شهرستانی با تمام توان مشکلات مردم را رسیدگی کنند

استاندار مازندران گفت:مسئولان شهرستانی با تمام توان به مشکلات مردم رسیدگی کنند تا در سفرهای شهرستان شاهد حجم بالای حضور مردم برای بیان مشکلات نباشیم بلکه حضور مردم با هدف ارائه نظرات و طرح‌های مختلف برای ارتقای وضعیت شهرستان‌ها از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... باشد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سید محمود حسینی پور نوری در گفت وگو با خبرنگاران شهرستان نور در حاشیه میز ارتباط مردمی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندار شهرستان در مصلی الغدیر نور برگزار شد اظهارکرد: ملاقات عمومی مسئولان استان در شهرستان نور برگزار شد و بیشترین مشکلات مردم در راستای اشتغال، تسهیلات، تغییر کاربری در بافت‌های روستایی و طرح هادی روستاها بود.

 

وی گفت: این مشکلات در بسیاری از شهرستان‌های این استان مشترک است وما در زمینه اشتغال مردم این منطقه دو برنامه را طراحی کردیم.

استاندار مازندران با اشاره به اشتغال‌زایی این طرح‌ها برای دو هزار نفر خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های راهبردی و سایپا است که در ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

این مسئول افزود: یکی از اهداف مهم ما فعال سازی اقتصاد روستاها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی، باغداری و دامپروری است که روستاهای شهرستان نور در این خصوص ظرفیت بالایی دارند.

حسینی پور با اشاره به ارتباط و تعامل مسئولان و مردم تأکید کرد: نزدیکی مردم و مسئولان می‌تواند در تسریع رفع مشکلات و نگرانی مردم تاثیرگذار باشد و امیدواریم تا پایان سال در تمام شهرستان‌های استان بتوانیم این ارتباط مردمی را برقرار کنیم.

وی در خصوص سفرهای شهرستانی و ملاقات مردمی یادآورشد: با توجه به حضور مسئولان محلی برخی خواسته‌ها و مشکلات مردم رسیدگی و رفع نشد یا در توان مدیران شهرستان نبود.

استاندار مازندران تأکیدکرد: مسئولان شهرستانی با تمام توان به مشکلات مردم رسیدگی کنند تا در سفرهای شهرستان شاهد حجم بالای حضور مردم برای بیان مشکلات نباشیم بلکه حضور مردم با هدف ارائه نظرات و طرح‌های مختلف برای ارتقای وضعیت شهرستان‌ها از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ دی, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو