زمان انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ -

اجرای پرو‌ژه‎‌های دهه فجر در شهر توریستی ایزدشهر

همزمان با دهه فجر پرو‌ژه‎‌های شهر ایزدشهر با حضور فرماندارشهرستان نور، امام جمعه ایزدشهر، شهردار و اعضای شورای اسلامی ایزدشهر افتتاح شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،احمد توکلی فرماندار شهرستان نور در افتتاح پروژه‌های بخش مرکزی در دهه مبارک فجر اظهارکرد: دهه مبارک فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی صحنه‌ای درخشنده در تاریخ حیات آدمی گشودند.

 

وی با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی برای استقلال و موفقیت ایران اسلامی تأکیدکرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک جشن ملی می‌تواند زمانی برای همدلی باشد.

 

 

فرماندار شهرستان نور افزود: همزمان با چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی پروژه‌های بسیار خوبی در بخش مرکزی در شهرهای رویان و ایزدشهر اجرایی شد که امیدواریم با جذب سرمایه‌گذار و افزایش درآمدها پروژه‌های بیشتری برای آبادانی و پیشرفت شهرستان به بهره برداری برسد.

علی اصغر مسلم پور شهردار ایزدشهر در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به دهه فجر اظهارکرد: گرامیداشت یاد انقلاب اسلامی که به مدد خیلی عظیمی از مردم این سرزمین محقق شد نشانگر این است که ایرانی‌ها قدرت جمعی خود را در تبیین سرنوشت مشترک بنا گذاشتند.

 

وی در خصوص پروژه‌های دهه فجر ایزدشهر افزود: پروژه‌ دیوار ساحلی گلسار ۵۵ و ۵۲ به طول ۱۵۰ متر با هزینه بالغ بر سه میلیارد تومان در مدت چهار ماه اجرایی شد و دیوارسازی حائل رودخانه در گلستان دوم به طول ۱۹۰متر و هزینه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مدت سه ماه به بهره‌برداری رسید.

 

شهردار ایزدشهر با اشاره به کلنگ‌زنی دو پروژه در ایزدشهر بیان‌کرد: کفپوش سالن ورزشی امیرآباد با مبلغ حدود دو میلیارد تومان و ساختمان اداره شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و پانصد هزار تومان در بهمن ماه کلنگ‌زنی می‌شود.

 

این مسئول در ادامه اضافه‌کرد: پروژه دیوار حائل در شالیزار یک تا پنج ایزدشهر به طول ۴۳۰ متر و مبلغ هشت میلیارد تومان در ۶ ماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

 

 

مسلم‌پور با اشاره به جابجایی سیم فشار قوی برق افزود: این پروژه در گلستان ۶۱ تا ۵ با طول چهار و نیم کیلومتر در دو مرحله با پیمانکار قرارداد بسته شد و از مزایای آن آزادسازی حدود ۲۵ هزار متر زمین شهروندان از حریم برق است که تا پایان بهمن ‌ماه با هزینه ۱۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ بهمن, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو