زمان انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ -

اجرای پروژه‌های دهه فجر در شهر تاریخی رویان

پروژه‌های دهه فجر در شهر تاریخی رویان با حضور فرماندارشهرستان نور، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان گلنگ زنی و افتتاح شد.

 

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،احمد توکلی فرماندار شهرستان نور در افتتاح پروژه‌های بخش مرکزی در دهه مبارک فجر اظهارکرد: دهه مبارک فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان با انقلاب اسلامی صحنه‌ای درخشنده در تاریخ حیات آدمی گشودند.

 

وی با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی برای استقلال و موفقیت ایران اسلامی تأکیدکرد: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک جشن ملی می‌تواند زمانی برای همدلی باشد.

 

فرماندار شهرستان نور افزود: همزمان با چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی پروژه‌های بسیار خوبی در بخش مرکزی در شهرهای رویان و ایزدشهر اجرایی شد که امیدواریم با جذب سرمایه‌گذار و افزایش درآمدها پروژه‌های بیشتری برای آبادانی و پیشرفت شهرستان به بهره برداری برسد.

 

 

جعفر حسین‌زاده شهردار رویان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به دهه مبارک فجر اظهارکرد: دهه فجر مظهر شکوه، فداکاری و عظمت ملت ایران است و انقلاب اسلامی سال ۵۷ پس از گذشت ۴۴ سال همچنان یکی از مهم ترین مقاطع تاریخ پر افتخار ایران در لحظه سرنوشت ساز و یکرنگی این ملت بزرگ است.

 

وی در خصوص پروژه‌های دهه فجر در شهر رویان خاطرنشان کرد: کلنگ پیاده روسازی خیابان مسجد جامع رویان در ضلع شمالی و جنوبی شامل کفپوش‌ها، مناسب سازی، اصلاح شبکه برق، تقویت روشنایی خیابان مسجد جامع و … با اعتبار ۳ میلیارد تومان به زمین زده شد که مدت سه ماه تکمیل و بهره برداری می‌رسد.

 

شهردار رویان با اشاره به بازسازی استخر نگین رویان اضافه‌کرد: امسال بعد از پایان دوره سرمایه گذاری ۵۰ درصد سهمی که در اختیار سرمایه گذار بود توسط شهرداری رویان خریداری و بهره‌بردار آن انتخاب شد که پس از بازسازی تا ۱۵ اسفند به بهره برداری می‌رسد.

 

 

این مسئول از دیگر پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر شهرداری رویان احداث فاز اول دیوار حائل ساحلی به طول ۷۰۰ متر با مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و پروژه آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر با طول۵۰ هزار مترمربع با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد.

 

 

حسین زاده افزود: امسال در دهه فجر پروژه‌های احداث دیواره‌ حائل رودخانه گلندرود به طول ۲۰۰ متر با هزینه ۴۰ میلیارد ریال، احداث فاز دوم دیوار ساحلی به طول ۴۵۰ متر با هزینه ۷۰ میلیارد ریال و تعویض تیرهای فرسوده در شهرک مطهری-پلیس‌راه، بسیج-پمپ‌بنزین و خیابان شهیدبهشتی با مبلغ ۲۰ میلیاردریال و با تامین اعتبار منابع داخلی شهرداری کلنگ‌زنی شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ بهمن, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو