زمان انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ -

امام جمعه شهرستان نور:

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اقتدار ملت را به دنیا نشان داد

امام جمعه شهرستان نور با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد انقلاب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اقتدار ملت را به دنیا نشان داد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان نور اظهارکرد: مردم شهرستان نور در چهل و چهارمین سالروز انقلاب با حضور همه جانبه و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرینی در تاریخ پرافتخار حماسه و ایثار شهرستان خلق کردند و این شکوه و عظمت نشان از اوج بصیرت و دلدادگی به راه امام و شهدا است.

وی گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران انقلاب الهی، انسان ساز و برخاسته از تعالیم دینی و آموزه‌های الهی است که خورشید پرفروغ آن روز به روز فروزانتر می‌شود.

امام جمعه نور با اشاره به اینکه قبل از انقلاب آمریکایی‌ها ثروت مردم را به تاراج می ‌بردند و شاه دست نشانده به دنبال خوشگذرانی بود، افزود: شاه به اسم بنیاد پهلوی تمام سرمایه‌های کشور و زمین‌های مردم را به اسم خودش کرد و در آن زمان نفت و ثروت کشور به دست بیگانگان به غارت می‌رفت و عزاداری‌ها و اعتقادات مردم به سخره گرفته می‌شد.

احمدی با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد انقلاب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است، بیان‌کرد: استقلال سبب عزت ملت شد و امروز کشور ایران اسلامی یکی از کشورهای مقتدر دنیا از نظر علمی و پزشکی است که حرفی برای گفتن دارد و پزشکان ایرانی از بهترین پزشکان دنیا هستند که مردم بسیاری از کشورهای منطقه و دنیا برای درمان پزشکی به کشور ایران می‌آیند.

وی با اشاره به مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمان تأکیدکرد: با حمایت همه جانبه دولت و ملت و با حضور مجاهدانه پزشکان و پرستاران در صحنه بیماری منحوس کرونا در کشور کنترل شد و در این راه تعدادی از پزشکان پرستاران و کادر درمان به شهادت رسیدند.

امام جمعه نور از دستاوردهای انقلاب اسلامی به ساخت پالایشگاه خلیج فارس، پیشرفت‌های علمی مدارس و دانشگاه‌ها، تولید و تأمین ۹۵ درصد مواد غذایی کشور در داخل و … اشاره کرد و افزود: صاحب اصلی انقلاب اسلامی مردم کشور هستند که از پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و اقتصادی در برابر سختی‌ها مقاومت کردند و پای انقلاب با جان و مال خود ایستادند.

احمدی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی با رأی خود در تعیین سرنوشت کشور سهیم هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان فکر کردند می‌تواند از مردم و جوانان با فریبکاری به نفع منافع خودیارگیری کنند اما مردم آنها را یاری نکردند و تبلیغات دروغین دشمنان در فضای مجازی تعداد اندکی از جوانان و نوجوانان را تحت تاثیر قرار داد اما جوانان خیلی زود متوجه فریب دشمنان شدند و به آن‌ها پشت کردند.

وی با اشاره به عفو رهبری در خصوص حضور برخی جوانان نوجوانان در اغتشاشات تأکیدکرد: استان مازندران با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های فراوان می‌تواند در رونق اقتصادی کشور تأثیرگذار باشد و باید با جذب سرمایه گذار و برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی از این نعمت خدادادی و ظرفیت استفاده کنیم و از توانمندی جوانان تحصیل کرده در بخش‌های مختلف بهره‌مند شویم.

امام جمعه نور از برقراری امنیت پایدار توسط زحمات شبانه‌روزی نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی، سپاه پاسداران، شورای تامین به ویژه بسیجیان شهرستان نور قدردانی کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ بهمن, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو