زمان انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۱ -

رئیس هیات فوتبال مازندران:

مازندران ۳۰ هزار ورزشکاران سازمان‌یافته در فوتبال دارد

رئیس هیات فوتبال مازندران با تاکید بر حمایت مسئولان از حامیان مالی ورزش، تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته استان در فوتبال را بیش از ۳۰ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور، رحیم درزی خلردی در مراسم افتتاح دفتر هیأت فوتبال شهرستان نور با اشاره به ساختارسازی اظهارکرد: بزرگترین وظیفه هیأت شهرستان‌ها هماهنگی، برگزاری و ارتباط با مسئولان شهرستان است تا بستری  مناسب برای هر شهرستان ایجاد شود.

 

وی با اشاره به حمایت مسئولان از حامیان مالی ورزش افزود: ورزش اول کشور از نظر کمیت فوتبال است و تعداد ورزشکاران سازمان یافته مازندران در فوتبال بیش از ۳۰ هزار نفر است که هدف همه ایجاد سلامت، نشاط و معرفی کردن بازیکنان در رده‌های تیم ملی و مبلغان در دیگر کشورها است.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران  با اشاره به اینکه بانوان و مادران شاداب و سلامت در جامعه سبب ایجاد شادابی در خانواده می‌شوند، بیان‌کرد: بزرگ‌ترین دغدغه ما بانوان هستند که تیم‌های زیادی در بانوان استان داریم اما کار جدی در فوتسال و فوتبال برای بانوان استان انجام نشد.

درزی با اشاره به افتتاح دفتر هیأت فوتبال شهرستان نور گفت: شهرستان نور نخستین شهرستان در ایجاد ساختار و دفتر هیأت بود و در این راستا همه شهرستان‌ها باید اقدام کنند و با نگاه کلی در این رشته ورزشی پاسخگوی مطالبات همه ورزشکاران باشند.

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه نور نیز در این مراسم با تأکید دین اسلام به ورزش اظهار‌کرد: سلامت جسم در ورزش کردن است که سلامتی جسم سبب نشاط و سلامتی روح می‌شود.

وی با اشاره به اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در دنیا خاطرنشان‌کرد: مازندران به ویژه شهرستان نور از ظرفیت بالایی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار ست و امیدواریم با برنامه‌ریزی، ورزشکاران استانی و شهرستانی بتوانند در عرصه‌های کشوری و جهانی بدرخشند.

 

امام جمعه نور با اشاره به احداث پارک اختصاصی بانوان در شهرستان تأکید کرد: با توجه به اینکه سلامت و شادابی مادران سبب نشاط در خانواده و جامعه می‌شود احداث پارک اختصاصی بانوان در شهرستان از نیازهای ضروری است و باید در این راستا اقدامات لازم انجام شود.

احمد قاسمی رئیس هیئت فوتبال شهرستان نور نیز در این مراسم با اشاره فعالیت باشگاه‌ها در شهرهای رویان، چمستان، ایزدشهر و نور اظهارکرد: در شهر نور سه باشگاه، شهروند با مدیریت سعید یزدانی، تکنیک با مدیریت حسن عسگری و آتیه سازان با مدیریت محسن یوسفی در حال فعالیت هستند.

وی گفت: هر باشگاه دارای رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در لیگ برتر کشور هستند و تیم رفاه ایزدشهر به لیگ یک استان معرفی و در حال فعالیت است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان نور با اشاره به برگزاری کلاسها افزود: کلاسهای آموزش درجه c با حضور استاد عسگری و استاد بسطامی و برای بانوان با حضور استاد غلامپور برگزار شد و بانوانی که در کلاس‌ها شرکت داشتن به عنوان مربی مشغول فعالیت هستند.

قاسمی با اشاره به میزبانی سه تیم در رده های سنی ۱۳، ۱۵ و ۱۷ سال با نظارت و همکاری هیأت فوتبال گفت: کمیته‌ها مشخص و مشغول فعالیت هستند‌ و هیأت شهرستان به عنوان نماینده در نظارت بر بازی‌های شهرستانی، استانی و کشوری فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به آمادگی برای برگزاری کلاس‌های بانوان، داوری و مربیگری افزود: تیم پیشکسوتان و تیم بانوان مشغول فعالیت هستند و تلاش می‌کنیم با حمایت از تیم بانوان شهرستان در پیشرفت ورزش بانوان در شهرستان نور تأثیرگذار باشیم.
قهرمان کلیج در این مراسم با قدردانی از هیأت فوتبال شهرستان نور اظهارکرد:  با توجه به مشکلات گذشته برای فضای مناسب مسابقات، مجموعه زمین فوتبال شهید ناطق نوری برای فوتبال دوستان و ورزشکاران مهیا شد تا بازی‌های دوستانه و رسمی در  این زمین برگزار شود.

وی با اشاره به افتتاح دفتر هیأت فوتبال شهرستان نور بیان کرد: تیم های فوتبال شهرستان نور بسیار فعال هستند و نیاز به حمایت همه مسئولان استانی و شهرستانی دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور با تاکید بر اینکه باید به ورزش بانوان نگاه ویژه کرد،افزود: شهرستان نور دارای دو تیم فوتسال است و بانوان از افتخارات ورزشی در هر استان و شهرستان هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ اسفند, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو