زمان انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ -

افتتاح ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه دهه فجر در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور گفت: امسال در دهه فجر ۹۶ پروژه با هزینه ۴۰۰ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،احمد توکلی در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان نور به مناسبت دهه فجر با اشاره به حکومت مردم سالاری دینی اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس حکومت الهی و آموزه‌های دینی شکل گرفته که ایجاد عدالت و رفاه اجتماعی یکی از اهداف انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه ایران منابع فراوان نفت و گاز دنیا را در اختیار دارد، افزود: معادن لیتیوم به عنوان مواد اولیه تکنولوژی روز دنیا در کشورهای افغانستان و ایران قرار دارد و هدف دشمنان از ایجاد آشوب در کشور ایران اسلامی دست اندازی و غارت منابع مهم انرژی است.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه دشمنان کشور  نگران معیشت، حجاب وآزادی بیان مردم ما نیستند، تأکید کرد: دشمنان با ایجاد آشوب و اختلاف به دنبال تجزیه کشور هستند تا بتوانند با استثمار و سلطه‌گری، به منابع انرژی کشور دست پیدا کنند.

این مسئول بیان کرد: کشور یکپارچه و واحد ایران اسلامی با این وسعت به دشمنان اجازه نفوذ و غارت نمی‌دهد و انقلاب ما با همه سختی‌ها و فشار  توانست اقتدار و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد.

توکلی با اشاره به افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرستان نور اظهار‌کرد: امسال در دهه فجر ۹۶ پروژه با هزینه ۴۰۰ میلیارد و ۸۴ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد که ۵۷ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته و برای ۹۷۹ نفر اشتغال‌زایی شد.

وی گفت: دهه فجر ۹ پروژه در شهرستان با اعتبار حدود ۶۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می شود که برای ۲۵۵ نفر در زمان کار و بعد از آن اشتغال‌زایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه بیشترین افتتاحیه در حوزه پروژه عمرانی مربوط به اداره آب و فاضلاب با هزینه ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است، افزود: پروژه‌های برق با هزینه یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، بهزیستی با هزینه یک میلیارد و دویست میلیون تومان، جهاد کشاورزی با هزینه ۱۶ میلیارد تومان، راهداری و حمل و نقل با هزینه ۱۲۱ میلیارد تومان، در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

این مسئول اضافه‌کرد: پروژه‌های شهرداری چمستان با هزینه ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، شهرداری رویان با هزینه ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، آموزش و پرورش با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اورژانس ۱۱۵ با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، مخابرات با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، بخش خصوصی با هزینه‌ای حدود ۴۸ میلیارد تومان، بنیاد مسکن با هزینه ۹ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

توکلی از دیگر پروژه‌های شهرستان نور در دهه فجر که در شهرستان نور به بهره برداری می‌رسد به پروژه راه و شهرسازی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، منابع طبیعی با هزینه یک میلیارد و سیصد میلیون تومان، شهرداری ایزدشهر  با هزینه ۱۹ میلیارد، شهرک صنعتی با هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، کمیته امداد یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان و میراث فرهنگی با هزینه بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اشاره کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ بهمن, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو