زمان انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ -

بزرگ‌ترین فرصت برای جهاد تبیین ایام‌الله دهه فجر است

فرماندار شهرستان نور با تأکید بر اینکه جهاد تبیین باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، گفت: مدیران دستگاه‌ها بر مدیریت اجرای برنامه‌های دهه فجر اهتمام داشته باشند.

احمد توکلی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ ترکیبی اظهارکرد: در این جنگ تمام اقشار به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرمندان، پزشکان، ورزشکاران و ….جامعه هدف دشمنان بودند تا نیروی انسانی توانمند کشور را از انقلاب اسلامی جدا کنند.

 

 

 

وی با بیان اینکه کشورها بر اساس نیروهای انسانی کارآمد و متخصص می‌توانند از منابع و موقعیت خود بهره‌مند شوند، افزود: دشمن با نقد غیرمنصفانه نقاط ضعف را هدف قرار می‌دهد تا سبب ناامیدی در کشور شود.

فرماندار شهرستان نور یادآور شد:تهدید دشمن در کشور  برای ناامیدی مردم باید تبدیل به فرصت شود و با رفع مشکلات و بهبود وضعیت کشور امید و رضایت مردم را افزایش دهیم.

این مسئول با تأکید بر اجرای برنامه‌های ویژه در دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: فضاسازی مناسب با رنگ انقلاب اسلامی، ایجاد نشاط در مدارس، ادارات، مساجد و شهرستان، تبیین خدمات و دستاوردهای پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف و خیانت و جنایت‌های رژیم پهلوی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان بسیار ضروری است.

توکلی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب صنعتی نبود، تأکید کرد: هدف انقلاب اسلامی، شهدا، جانبازان، ایثارگران و… از این همه جانفشانی و ایثارگری حفظ اسلام ناب محمدی (ص) بود و مسئولان کشور باید در رفتار و عمل خود اسلامی و انقلابی باشند تا الگوی فرزندان این مرز و بوم قرار بگیرند.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به تحریم‌ها و شرایط اقتصادی خاص، پروژه‌های متعدد در شهرستان در دست اقدام است و قطار توسعه پیشرفت با قدرت و سرعت در حال حرکت است.

فرماندار شهرستان نور با تأکید بر اینکه جهاد تبیین باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، افزود: مدیران دستگاه‌ها بر مدیریت اجرای برنامه‌های دهه فجر  و ارائه عملکردهای دستگاه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان اهتمام داشته باشند تا با همدلی، هم‌افزایی و همراهی شرایط مناسب در کشور برای امنیت، رفاه و اقتدار فراهم شود.

حجت الاسلام مهدی رزاقی امام جمعه ایزدشهر نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های دهه فجراظهارکرد: ارائه عملکردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر سبب امیدآفرینی در جامعه است و تبلیغات دشمنان در راستای ناکارآمدی انقلاب اسلامی و ایجاد ناامیدی بین مردم است.

وی تأکیدکرد: مجاهدان، ایثارگران و… باید خاطرات خود را برای نسل جوان بیان کنند و این خود جهاد تبیین است.

امام جمعه ایزدشهر با اشاره به مشکلات اقتصادی خاطرنشان‌کرد: نقد منصفانه سبب پیشرفت است اما در کنار آن باید راهکارهای مناسب ارائه شود تا در رفع مشکلات تاثیرگذار باشد.

رزاقی با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر بیان‌کرد: مسئولان باید با کسانی که در رسیدگی به کار مردم کم‌کاری و بی‌توجهی می‌کنند و رفتار نامناسب با ارباب رجوع دارند، قاطعانه برخورد کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ بهمن, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو