زمان انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ -

افتتاح ۱۹۵ میلیارد تومان پروژه در شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور گفت:در هفته دولت ۸۴ طرح با اعتبار حدود ۱۹۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۹۸۴ نفر در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،احمد توکلی در نشست خبری به مناسبت هفته دولت و تجلیل از خبرنگاران شهرستان نور اظهارکرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و خبرنگاران متعهد در قالب جهاد تبیین در مقابل شبکه‌های معاند که با خبرهای نادرست ذهن مردم را مخدوش می‌کنند، با روشنگری موضوعات را به درستی به مردم منتقل می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی برای اقتدار ایران اسلامی تلاش می‌کند، افزود: واقعیت های انقلاب و دستاوردهای آن با جهاد تبیین به مردم انتقال پیدا می‌کند و خبرنگاران نظام جمهوری اسلامی ایران پرچم دار جهاد تبیین هستند.

فرماندار نور با بیان اینکه خبرنگاران باید مطالبه‌گر باشند، بیان کرد: مدیران ضعیف باید نقد منصفانه را بپذیرند و پاسخگوی عملکرد خود در مقابل رسانه‌ها باشند و مدیرانی که توانایی مدیریت دارند باید در جایگاه بمانند.

این مسئول با اشاره به پروژه های هفته دولت خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۸۴ طرح با اعتبار حدود ۱۹۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۹۸۴ نفر در شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

توکلی اظهارکرد: در این هفته ۱۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان  کلنگ زنی می‌شود که زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به طرح‌های هفته دولت در حوزه‌های مختلف بنیاد مسکن، برق، مخابرات، ساماندهی پسماند، دهیاری‌ها، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی، میراث فرهنگی، شهرداری‌ها، راهداری، هلال احمر، صمت ‌و… افزود: تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی، فیبر نوری، ارتقای نسل در حوزه اینترنت، تکمیل بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، بازسازی و بهسازی محورهای مواصلاتی شهرستان، مراکز جامع سلامت چمستان، رویان، لاویج، اجرای طرح هادی در روستاها، پروژه‌های آبخیزداری برای پیشگیری از سیلاب و پست‌های ۶۳.۲۰ کیلوولت بلده و چمستان و پایداری خطوط با اجرای تبدیل سیم به کابل، خط لوله گاز ونوش به کدیر، بلده و …  از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام است.

فرماندار شهرستان نور در خصوص کمربندی نور رویان یادآور شد: آزادسازی اراضی در ادامه مسیر کمربندی انجام نشد بلکه در قالب ماده ۹ در اختیار قرار گرفته شده اما با توافقی که بین شهرداری و شرکت توسعه زیرساخت‌ها برای تملک اراضی در مسیر انجام شد و تلاش می‌کنیم حق مالک آن پرداخت و اراضی آزاد شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ شهریور, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو