زمان انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: در سی و هشتمین مرحله کمک مومنانه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌پذیر توزیع شد.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،سرهنگ سید نعمت اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به کمک‌های مومنانه شهرستان نور در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: شهرستان نور با همت خیرین، بسیج سازندگی، سپاه کربلا و سپاه شهرستان در سی و هشتمین مرحله کمک مومنانه توانست ۱۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان شامل برنج، دو عدد مرغ، روغن، خرما، حبوبات، ماکارونی و …  را برای خانواده‌های آسیب‌پذیر تهیه کند.

 

وی با اشاره به توزیع این بسته‌ها در دو مرحله افزود: مرحله اول ۵۰۰ بسته بین خانواده‌های آسیب‌پذیر و کم برخوردار در شهرهای نور، رویان، ایزدشهر و مرحله دوم در چمستان و بلده توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور در خصوص برنامه‌های عفاف و حجاب در شهرستان نور خاطرنشان‌کرد: وظیفه سپاه و بسیج تذکر لسانی است و در کنار نیروهای فراجا با برنامه‌ریزی اقدامات شایسته‌ای انجام می‌شود.

 

 

 

 

این مسئول با اشاره به اقدامات فرهنگی در شهرستان بیان کرد: جلسه‌ای با نشست مشترک ادارات و نهادها با مدیریت فرماندار شهرستان و امام جمعه مربوط به دختران روزه اولی‌ تشکیل شد که برنامه ویژه دختران روزه ‌اولی در روز سه‌شنبه با حضور خانواده‌ها به ویژه مادران در مصلی الغدیر نور برگزار می‌شود.

 

اسدی با اشاره به برنامه‌های شاخص فرهنگی یادآورشد: اجرای سلام فرمانده ۲ با حضور مداحان در اردیبهشت ماه از برنامه‌های شاخص فرهنگی شهرستان نور است که با توجه به محور مقاومت در اردیبهشت ماه و سالگرد شهید مدافع حرم شهید جمشیدی برنامه شاخصی نیز در این راستا در شهرستان اجرایی می‌شود.

وی در خصوص طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان نور افزود: طرح ۱۰۰ مسکن در۱۰۰ روستا در جلسه‌ای با فرماندار شهرستان نور بررسی شد که با نشست‌های اختصاصی در کارگروه اقتصاد مقاومتی و نظرات کارشناسی در قرارگاه با همت خیرین و مردم شهرستان نور در چند فاز برای روستاهای شهرستان اجرایی می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ فروردین, ۱۴۰۲

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو