زمان انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۵ -

پرویز فتاح خبر داد:

پرداخت میانگین ۱۳۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان امداد

پرداخت میانگین ۱۳۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان امداد

به گزارش سرای نور؛ پرویز فتاح چهارشنبه شب در جشن بزرگ خودکفایی هزار و ۱۰۰ خانواده کمیته امداد با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد توانسته اند شعار «ما می توانیم» را محقق کنند، اظهار داشت: هزار و ۱۰۰ خانواده خودکفا شده در استان یزد تنها بخشی از مددجویانی هستند که با کارآفرینی برای خود و دیگران از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده اند و توانسته اند به خودکفایی و استقلال اقتصادی دست پیدا کنند.

وی عنوان کرد: تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان در نظر گرفته شده تا بتوانند گامی جدی در زمینه خودکفایی بردارند و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، هر مددجو به طور میانگین ۱۳۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت می کند.

فتاح ادامه داد: سال گذشته در مجموع هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه شایسته است بانکها تسهیلات خود را به سمت خودکفایی مددجویان و به سمت مشاغل خرد سوق دهند، ‌ تصریح کرد: مددجویان کمیته امداد از خوش حساب ترین مشتریان بانکها هستند اما با وجود اینکه رقم تسهیلات آنها چندان بالا نیست و بازپرداخت آن نیز به درستی و با برنامه انجام می شود، برخی از آنها مدتها است در انتظار به سر می برند.

فتاح با بیان اینکه با یک درآمد جزئی و کم می‌توان یک زندگی آبرومندانه داشت، عنوان کرد: بسیاری از افراد از حقوق نجومی برخوردار هستند اما زندگی آنها بر فنا است اما مددجویان کمیته امداد و افراد کم بضاعت با اندک درآمدی زندگی موفق و سرشار از سعادتی برای خود رقم می‌زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تواضع و فروتنی مردم یزد زبانزد خاص و عام است، بیان کرد: از مسئولان و روسای بانک‌های این استان انتظار داریم در زمینه ارائه تسهیلات اشتغالزایی مددجویان این نهاد همت گمارند و کمیته امداد را در زمینه ریشه‌کنی فقر از جامعه و خودکفایی مددجویان همراهی کند.

به گزارش مهر، در این مراسم از هزار و ۱۰۰ مددجوی خودکفا و کارآفرین کمیته امداد استان یزد تجلیل شد.

همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان یزد در قالب ۱۸ غرفه از جمله خیاطی، گلدوزی، ظروف سفالی و قالیبافی به نمایش درآمد.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳ شهریور, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو