زمان انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۵ -

امام جمعه نور:

مردم منتظر اقدامات قوه قضائیه در مورد حقوق‌های نجومی هستند

امام جمعه نور گفت:سه ماه از این مسئله می‌گذرد و مردم منتظر اقدامات قوه قضائیه هستند.

به گزارش خبرنگار  سرای نور؛ سید مهدی امیری ارجمند در نماز جمعه نور با اشاره به عفاف و حیا اظهار کرد: حیا صفت نیکویی است که انسان را از گناه بازمی‌دارد و کسانی حیا خود را حفظ کنند، دچار گناه و آسیب نمی‌شوند.

وی با اشاره به سخنان امام رضا (ع) افزود: ای بندگان خدا در برابر نعمت‌های خدا تقوا پیشه کنید و با گناهان خود، نعمت‌های خدا را از خودتان دور نکنید.

امام جمعه نور با گرامیداشت ۲۵ ذی القعده، خاطرنشان کرد: چهار روز در سال، روزه در آن برابر است با ۱۰۰ سال روزه و ۷۰ سال کفاره، که از بهترین روزها است.

خطیب جمعه نور گفت: فرماندار و مسئولان شهرستان نور با تمام توان تلاش می‌کنند، تا بتوانند خدمات شایسته به مردم ارائه دهند.

امیری ارجمند با اشاره به شهادت رجایی و باهنر تصریح کرد: این ۲ شهید، که از خدمات رسانی به مردم لحظه‌ای دریغ نکردند، خدمت صادقانه و تکریم ارباب رجوع از خصوصیات برجسته آنها بوده است و امیدواریم مسئولان با پیروی از این دو شهید، بتوانند خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه دهند.

وی افزود: حسین زارع، دانشمند نوری، که در حوزه علوم انسانی توانست از دانشمندان برتر جهان شناخته شود را سبب افتخار شهرستان نور، استان مازندران و کشور نام برد و خاطر نشان کرد: کسانی که تحصیل علم می‌کنند، بر بال فرشتگان قرار دارند.

امام جمعه نور با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در هفته دولت به مسئولان تصریح کرد: به فکر مسائل انتخاباتی نباشید و اگر یک کار برای رضای مردم انجام دهید که مردم آن را احساس کنند، از هزاران تبلیغات انتخاباتی با ارزش‌تر است.

امیری ارجمند اظهار کرد: ناراحتی مسئله برجام از بدعهدی‌های آمریکا است زیرا فرزندان ایران اسلامی در این حوزه تلاش کردند، اما بدعهدی‌ها مانع از انجام کار شد و امیدواریم در بحث اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های خارجی، فرهنگ، امنیت، علم و فناوری و … کارها به نحو احسن انجام شود.

وی با اشاره به حقوق‌های نجومی بیان کرد: سه ماه از این مسئله می‌گذرد و مردم منتظر اقدامات قوه قضائیه هستند.

امام جمعه نور به نگرانی‌های آمریکا در مورد اتحاد ایران و روسیه و ائتلاف مقاومتی ایران، روسیه، سوریه و ترکیه اشاره کرد و افزود: پارلمان ترکیه مصوبهای را به تصویب رساند، که با رژیم اسرائیل ارتباط تنگاتنگ داشته باشد و این تناقض در حوزه سیاست است.

امیری در پایان تأکید کرد: چه ترکیه و روسیه در کنار ما باشند و چه نباشند، خدا با ماست و هر جامعه‌ای که مقاوم و صبور باشد، پیروز است زیرا خداوند به صابران نصرت عنایت می‌کند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ شهریور, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو