زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم مطرح کرد:

معلمان در صف اول جهاد تعلیم و تربیت

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم گفت: معلمان با دشواری در صف اول جهاد تعلیم و تربیت قرار گرفتند و معلمان فداکار، ایران اسلامی را بیمه کردند.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری  «سرای نور»،عبدالوحید فیاضی پنجشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت مقام شامخ معلمان در شهر نور با اشاره به تبریک هفته معلم اظهارکرد: آموزش و پرورش رکن کشور است و تفکری که آموزش و پرورش را دستگاه مصرفی می‌داند عین جهل است و معلمان وظیفه بزرگی دارند.

 

 

وی با اشاره به اینکه من معلم هستم و به معلمی خود افتخار می‌کنم، افزود: معلمان با دشواری در صف اول جهاد تعلیم و تربیت قرار گرفتند و با همه وجود و بدون توقع بهترین دانش آموزان را تربیت و به جامعه تحویل می‌دهند.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم با اشاره به اینکه معلمان فداکار، دلسوز، متعهد، ایران اسلامی را بیمه کردند، تأکید کرد: امروز در کشور قدرت توانمندی، استقلال، آزادی، اقتدار و آگاهی را مرهون اندیشه معلمانی هستیم که خالصانه خدمت کردند.

فیاضی با اشاره به کسری بودجه در آموزش و پرورش یادآور شد: امروز در کشور دچار نقص شدید تفکر هستیم و کمبود بودجه یک بحث مهم است اما بحران اقتدار آموزش و پرورش یک بحران فرابودجه‌ای است.

وی گفت: بحران فرا بودجه‌ای، مادر همه بحران‌هاست و وقتی درک صحیح از مدرسه و معلم در جامعه وجود نداشته باشد بحران‌های بودجه، ساختمان، فضا، نیروی انسانی، برنامه‌ریزی درسی و … به وجود می‌آید که به یک بحران اجتماعی تبدیل می‌شود.

منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس دوازدهم با اشاره به بحران اجتماعی، افزود: بحران اجتماعی تبدیل به یک پدیده امنیتی می‌شود و دانش‌آموز به عنوان یک سرمایه در جامعه به جای فرصت به تهدید تبدیل می‌شود و بحران‌های فرابودجه‌ای ریشه در فهم، باور و اندیشه حاکمیت، کارگزاران و نمایندگان مجلس دارد.

فیاضی با اشاره به اینکه معلم نماد و الگو در جامعه است، اظهارکرد: مدیران با دست خالی می‌جنگند و این جنگ تمام عیار در برابر ظلمت است که با تمام وجود در برابر پستی و زشتی ایستادند و بدانید اگر دیگران ما را باور ندارند و به درک واقعی شخصیت معلمان نرسیدند، نخست باید خودمان بتوانیم جایگاه خود را باور کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه خانه من است، خاطرنشان‌کرد: معلمان، صاحب فکر در عرصه تعلیم و تربیت هستند که باید با همدلی، همکاری، وحدت و همراهی بتوانیم مشکلات را رفع کنیم و تریبون مجلس باید وقف این مسائل شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو