زمان انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -

مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت: مسئولان شهرستان نور باید به اهمیت جایگاه رسانه‌ها در شهرستان‌ توجه ویژه داشته باشند.

عبدالرضا رشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«سرای نور»،با اشاره به نقش رسانه‌ در جهان امروز و جنگ رسانه‌ای اظهارکرد: جنگ رسانه‌ای یکی از جنبه‌های جنگ نرم و روش جدید جنگ‌های بین‌الملل است.

 

وی گفت: سواد رسانه درک متکی بر مهارت که بر اساس آن می‌توان انواع رسانه‌ها و تولیدات آن‌ها را شناخت و از یکدیگر تفکیک و شناسایی کرد و نخستین و مهم‌ترین مرحله، پذیرش و درک درست از جنگ نرم در بین مسئولان، مدیران نظام و مردم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در شکل دهی به افکار عمومی بیان‌کرد: رسانه‌ها نقش انکارناپذیری در افکار عمومی جامعه دارند و روابط عمومی‌ها باید تعامل خود با رسانه‌ها را تقویت کنند و ارتباط با رسانه‌ها، کلید موفقیت روابط عمومی‌هاست.

وی خاطرنشان‌کرد: روابط عمومی‌ها باید برای رساندن پیام‌های سازمانی خود به عموم مردم اقدام کنند و در این راستا برای رسیدن به این هدف نیازمند همکاری با رسانه‌ها هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور افزود: اطلاع‌رسانی صحیح و کامل با هدف افزایش آگاهی‌های عمومی افراد جامعه از طریق همکاری مطلوب و موثر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها امکان‌پذیر می‌شود و بخش ارتباط با رسانه‌ها در هر روابط عمومی از بخش‌های مهم و ضروری است که بدون آن روابط عمومی‌ها از وظیفه اصلی خود دور خواهند ماند.

رشیدی با اشاره به ضرورت ارتقای سواد رسانه‌ای بین مسئولان تأکید کرد: مسئولان شهرستان نور باید به اهمیت جایگاه رسانه‌ها در شهرستان‌ توجه ویژه داشته باشند و روابط عمومی‌ها باید تعامل و ارتباط خود با رسانه‌های شهرستان را پررنگ‌تر و برنامه‌ها و جلسات را به موقع و صحیح به تمام رسانه‌های شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با اشاره به اینکه آموزش یکی از نیازهای ضروری برای مسئولان در مقابله با جنگ رسانه‌ای است، افزود: اطلاع‌رسانی ضعیف و گزینشی دستگاه‌ها و نهادها در هر شهرستان سبب کاهش قدرت رسانه به عنوان افکار عمومی است و مسئولان شهرستان نور باید جایگاه روابط عمومی‌ها را در دستگاه‌های خود بشناسند و به ضرورت ارتباط و تعامل روابط عمومی‌های خود با همه رسانه‌های شهرستان توجه ویژه کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو