زمان انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ -

مدیرعامل شرکت سپهر تجلی ایرانیان:

سرمایه‌گذاری ۲۰۰۰ میلیاردی در تونل جدید زغال‌سنگ گلندرود

مدیرعامل شرکت سپهر تجلی ایرانیان گفت: تونل جدید در گلندرود با سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که بر اساس برنامه‌ریزی در سه سال نخست بالغ بر ۲۵۰ هزار تن زغال سنگ استخراج می‌شود.

به گزارش بهناز دمیرچی کاوه آهنگری در حاشیه کلنگ‌زنی تونل شماره ۱۰ در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سرای نور»، با قدردانی از حمایت و همکاری مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی برای اخذ مجوز اظهارکرد: این تونل با رویکرد معدن‌کاری سبز و استفاده از تکنولوژی نوین به جای روش سنتی و با روش مکانیزه و نیمه مکانیزه در دو سال آینده به بهره‌برداری می‌‌رسد.

 

وی گفت: این تونل با سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که بر اساس برنامه‌ریزی در سه سال نخست بالغ بر ۲۵۰ هزار تن زغال سنگ استخراج می‌شود.

 

 

مدیرعامل شرکت سپهر تجلی ایرانیان بیان‌کرد: این تونل می‌تواند بخشی از نیاز کشور را تامین کند و سبب اشتغال‌زایی در منطقه شود که اولویت استخدام ما مردم بومی منطقه هستند و امیدواریم این مکان مرکز آموزش و پرورش نیروی متخصصی شود که به عنوان سرمایه انسانی و فنی در حوزه استخراج زغال سنگ در نقاط دیگر نیز از این نیروها استفاده شود.

 

 

آهنگری افزود: تمام شرایط زیست محیطی برای معدن سبز رعایت و با کمترین صدمه و جابجایی درختان، این تونل بازگشایی می‌شود و تمام فعالیت‌های زیرزمینی با رعایت همه محدودیت‌ها انجام می‌شود.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ مرداد, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو