زمان انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ -

معاون وزیر علوم:

نسخه اولیه گزارش اردوهای مختلط دانشجویی تهیه شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: نسخه اولیه گزارش اردوهای مختلط دانشجویی تهیه شده و به زودی گزارش نهایی آن آماده می شود.

 

به گزارش سرای نور؛سید ضیاء هاشمی  درباره گزارشی که قرار بود طبق دستور رئیس جمهور درخصوص اردوهای دانشجویی مختلط تهیه شود، گفت: گزارش مذکور توسط معاونت فرهنگی وزارت علوم تدوین و به وزیرعلوم ارایه شده است و وزیرعلوم در جلساتی آن را مطرح کرد‌ه‌اند.

وی ادامه داد: براساس این گزارش، برنامه اردوی مختلط دانشجویی که با مدیریت دانشگاه‌ها و یک اردوی رسمی باشد نداشتیم، اما درمورد برنامه‌های اردویی که برگزار شده و به شکل مختلط بوده مواردی بوده  که تذکرات لازم داده شده، تاکید ما براین است که اردوهای دانشجویی طبق ضوابط برگزار شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم افزود: در مورد برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها، جز در حوزه دانشکده‌های هنر و حوزه‌هایی که به صورت تخصصی موسیقی کار می کنند، در سایر موارد مجوز برگزاری کنسرت در دانشگاه صادر نشده است و بنا نیز نداریم مجوزی صادر کنیم.

وی ادامه داد: کنسرت و موسیقی در سطح جامع برگزار می شود و اعتقاد ما این است که دانشگاه‌ها برنامه های علمی، فکری و فرهنگی را باید در اولویت خود قرار دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم افزود: در حال حاضر نسخه اولیه گزارش اردوهای مختلط دانشجویی منعکس شده اما برای اینکه این گزارش کامل شود، دوباره بر روی آن کار شده و گزارش جامع آن به زودی آماده می شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو