زمان انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۳ -

فرماندار شهرستان نور:

قانون عفاف و حجاب در مناطق گردشگری رعایت شود

فرماندار شهرستان نور گفت: قانون عفاف حجاب در کل شهرستان به ویژه شهرک‌ها و مناطق گردشگری رعایت شود.

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «سرای نور»،بیژن پولادی پنجشنبه‌شب در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان نور در ایزدشهر با قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات و تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا اظهارکرد: انتخابات با شرکت بیش از ۵۰ درصد مردم به سلامت برگزار شد که نشان دهنده دموکراسی در کشور است و کسانی که ادعا می‌کردند انتخابات فرمایشی است اما مشخص شد فرد منتخب با آرای مردم انتخاب می‌شود.

 

وی با تبریک به منتخب مردم در این انتخابات خاطرنشان کرد: همه فراز و فرودها در عرصه سیاسی و نظام اسلامی نشانگر این است که جمهوری اسلامی در مسیر سیر تحول خود در حال حرکت است و با توجه به همه دشمنی‌ها برای تبلیغ تحریم انتخابات در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی اما مردم بابصیرت ایران، حضور باشکوهی در انتخابات داشتند که توانستیم یک انتخابات خوب با اجرای اصل دموکراسی در ایران اسلامی آن را اجرایی کنیم.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور با اشاره به اینکه کشورهای مدعی مهد دموکراسی کمترین مشارکت در انتخابات را در ادوار گذشته و چند سال اخیر داشتند، افزود: آمریکا که ادعای دموکراسی و مهد آزادی را دارد در چند ماه گذشته مردم در انتخابات یکی از ایالاتش کمتر از ۳۰ درصد مشارکت داشتند که برایشان اهمیتی ندارند و می‌گویند نظام اقتصادی قدرتمند و قدرت نظامی برای آن‌ها کافی است و مردم نمی‌توانند در امورات دخالت کنند و آنچه ما تصمیم می‌گیریم تصمیم نخبگانی است و ادعای دموکراسی در آمریکا فقط شعار است.
فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه باید در کنار دولت به آن کمک کرد، خاطرنشان‌کرد: برخی فکر می‌کنند با تغییراتی می‌توانند چهارچوب‌های اساسی نظام را تغییر دهند اما سیاست بین‌الملل اینگونه نیست و در دنیا هر کشوری سیاست‌های کلی نظام آن مشخص است و چارچوبی برای خودش دارد و کسی که به مرکز نزدیک‌تر است در آن خط و امتداد حرکت می‌کند کسی نمی‌تواند از این چهارچوب خارج شود و همه باید در این مسیر حرکت کنند.
پولادی با اشاره به مسئله عفاف و حجاب به عنوان قانون جمهوری اسلامی، تأکیدکرد: رعایت حجاب و عفاف از قوانین کشور است که با تغییر دولت‌ها و برخی شرایط این مسائل تغییر پیدا نمی‌کند و همه مکلف به اجرای قانون هستیم.

وی با ضرورت توجه ادارات به مسئله عفاف و حجاب، بیان‌کرد: با توجه به منطقه گردشگری و سواحل به ویژه در تابستان مجموعه گردشگری و فراجا باید دقت لازم را داشته باشند تا قانون عفاف حجاب در کل شهرستان به ویژه شهرک‌ها و مناطق گردشگری و… رعایت شود و با ورود دستگاه‌های متولی و اداره فرهنگ و ارشاد به مدیران شهرک‌ها تذکرات لازم داده و اطلاع‌رسانی در منطقه با نصب بنر و … نیز انجام شود.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور با اشاره به گلستان پنج در ایزدشهر گفت: نماینده مستقر در این منطقه گزارشات روزانه را ارائه می‌دهد و شهرداری ایزدشهر برای سرویس رایگان مدرسه دانش‌آموزان در منطقه اقدام کرد و رفع مشکلات برق، شهردار محله و … در آن منطقه انجام شد.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به طرح ۲۰۲۰ سازمان بهزیستی که با سیستم بین‌المللی اجرا می‌شود، تأکید کرد: برخی مدیران در اجرای طرح ۲۰۲۰ در مسیری حرکت می‌کنند که منطبق با سیستم نظام اسلامی نیست و این طرح باید با سیستم جمهوری اسلامی تلفیق شود.
کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ تیر, ۱۴۰۳

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو