زمان انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۵ -

جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی هفته آینده برگزار می‌شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش و جوانان هفته آینده با حضور روحانی برگزار می‌شود.

به گزارش سرای نور؛ حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به نقل از صدا و سیما اظهار کرد: جلسه رای اعتماد به سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان هفته آینده با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی افزود: طبق آئین نامه داخلی مجلس از زمان اعلام وصول نامه رئیس‌جمهور حداکثر تا یک هفته بعد باید جلسه رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی برگزار شود.

امیری تصریح کرد: وزرای پیشنهادی تا قبل از رای اعتماد در جلساتی با حضور رئیس و هیات رئیسه مجلس، کمسیون های تخصصی و فراکسیون های مجلس، برنامه هایشان را ارائه می کنند و به پرسش های نمایندگان پاسخ می دهند.

معاون رئیس‌جمهور اظهار کرد: در جلسه ای که امروز با نمایندگان مجلس داشتم متوجه شدم که فضای عمومی در خانه ملت برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی خوب است

وی گفت: گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی سه وزارتخانه آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان با کسب رای بالا اعتماد نمایندگان ملت را جلب کنند.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو