زمان انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ -

شهردار چمستان

اجرای ۳۸ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در شهرچمستان

شهردار چمستان گفت:با همت شورای اسلامی شهر و همکاری شهرداری، بخشداری، فرمانداری، نماینده مجلس و مسئولان استانی توانستیم با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ پروژه‌های مختلف عمرانی در چمستان اجرا کنیم

به گزارش بهناز دمیرچی خبرنگار سرای نور،اسحاق تونی شهردار شهر چمستان در گفت وگو با خبرنگار ما با تبریک دهه فجر اظهارکرد:قسمت‌های مختلف شهر چمستان در حدود ۵۰ هزار متر مربع آسفالت شد و با حمایت نماینده مجلس و استانداری پروژه میدان ورودی شهر اجرایی شد.

 

وی با اشاره به تعریض و آسفالت در میدان شهر چمستان افزود: میدان و معبر اصلاح و نصب علائم و تیرهای روشنایی اجرایی شد و نیز بیشترین بخش پروژه ساماندهی تابلوهای شهری ترافیکی، آرام‌ساز،  راهنمایی و رانندگی و ….در چمستان اجرا شد و مابقی در حال انجام است.

 

 

شهردار چمستان با اشاره به اینکه روکش آسفالت محور اصلی و ساماندهی خیابان‌های ناطق‌نوری، معلم، پاسداران و آموزش و پیاده‌راه شهر در حال اجراست، خاطرنشان‌کرد: پیاده‌راه شهر چمستان که هر دور آن ۸۰۰ متر است، تجهیز پارک شهری و زیباسازی پارک میچکا،  احداث کانال در محور اصلی به طول بیش از یک هزار متر مربع از اقدامات شهرداری شهر چمستان است.

این مسئول تأکیدکرد:  رفع معضلات بحرانی شامل احداث سربند دلگشا، حفرچاه،  لایروبی تمام نهرها و نقاط حادثه خیز در شهر چمستان اجرایی شد و با حمایت فرماندار شهرستان نور، لایروبی و ساماندهی رودخانه وازرود حدفاصل سرشاخه‌گیر تا پل نعمت‌آباد در چمستان انجام شد.

تونی با اشاره به  ست امداد و نجات جاده‌ای که با کمک نماینده مجلس، فرماندارشهرستان از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری چمستان اهدا شد، اظهارکرد: این تجهیزات می‌تواند در زمان بحران در کمک رسانی به بخش چمستان به ویژه در محور کوهستانی تاثیرگذار باشد.

 

وی با اشاره به دریافت یک دستگاه ماشین حمل زباله رایگان از سازمان شهردار‌ها و خرید نیسان کمپرس و بکهولودر  توسط شهرداری چمستان بیان‌کرد: تعویض لامپ، ترانس و اجرای روشنایی در چند مرحله در کل سطح شهر  از دیگر اقدامات شهرداری شهر چمستان است.

شهردار چمستان پویش پرچم در برج نوری، بازسازی و ساماندهی ساختمان شهرداری، تجهیزات رایانه‌ای، ارتباطی و بیسیم، پایش تصویری در حوزه امنیت و…را از عملکرد شهرداری شهر چمستان نام برد.

این مسئول افزود:  اجرای نخستین سیرک بدون حیوان در چمستان، مراسم مختلف فرهنگی و یادواره شهدا در بخش و شهر چمستان، پیاده‌روی خانوادگی و… از برنامه‌های فرهنگی در بخش و شهر چمستان بود که شهرداری چمستان در اجرای این برنامه‌ها نقش تاثیرگذار ایفا کرد.

تونی با اشاره به اینکه با همت شورای اسلامی شهر و همکاری شهرداری، بخشداری، فرمانداری، نماینده مجلس و مسئولان استانی توانستیم با هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ پروژه‌های مختلف عمرانی در چمستان اجرا کنیم، تاکید کرد: در سال آینده قصد داریم پروژه‌های آسفالت بیش از ۶۰ هزار متر مربع معابر شهری، ساماندهی محور شهید سلیمانی شامل احداث پارک محله‌ای در آن منطقه، آسفالت، روشنایی، پیاده‌روسازی و تعویض تیرهای روشنایی بلوار اصلی شهر چمستان را با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اجرایی کنیم.

 

وی با اشاره به رفع مشکل در دو منطقه چمستان و پیگیری حقوق مردم چمستان افزود: پیاده‌روسازی از ابتدای ورودی کشپل در دو طرف تا دادگستری در سال جاری در دستور کار قرار می‌گیرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ بهمن, ۱۴۰۱

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو