زمان انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ -

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

آمار طلاق به ۱۲ درصد رسید

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: با تلاش تمام دست‌اندرکاران در یکسال گذشته کاهش آمار طلاق به 12 درصد رسید.

 به گزارش خبرنگار سرای نور؛ علیرضا یونسی در جلسه شورای اداری شهرستان نور اظهارکرد: دغدغه امام جمعه نور صحیح و بجا است و با توجه به اینکه نفر دوم شهرستان را به‌عنوان سرپرستی بخشداری بلده قرار دادیم و خدشه‌ای در انجام مأموریت‌ها ایجاد نشد، اما در کوتاه‌ترین مدت باید بخشدار انتخاب شود.

 

 

وی گفت: تلاش می‌کنیم جایگاه نیروی انتظامی در استان به ویژه شهرستان نور را ارتقاء دهیم.

 

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار در مورد مشکلات سرمایه گذاران خاطرنشان کرد: در جلسه شورای معاونین استاندار آسیب شناسی و بررسی انجام شد و به نتایج خوبی رسیدیم.

 

این مسئول تأکید کرد: هر کجا برای سرمایه گذار مانع ایجاد شود شخصاً پیگیری می‌کنم.

 

یونسی در توصیف جایگاه انقلاب اسلامی افزود: همه اندیشمندان معتقدند، انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که در بین تمام انقلاب‌های جهان از آرمان‌های خود خارج نشد و علت آن این است که اندیشه و معرفت آن با فطرت آدمی سازگار است.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی از اندیشه‌ اسلامی دفاع می‌کند که برای تمام سطوح فکری و همه عصرها پاسخ عقلانی دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یادآورشد: شکوفایی و با نشاط بودن انقلاب، تعامل مردم و مسئولان، رهبری فرزانه از دیگر علت‌های پایداری انقلاب اسلامی ایران است.

 

این مسئول اظهار کرد: تنها کشوری که برای براندازی حکومتش همه قدرت‌های دنیا دست به دست هم دادند انقلاب اسلامی ایران بود که با اتکا به خدا و رهبری، این ملت عزیز شد و همه دنیا به مظلومیت ملت ایران سر فرود آوردند.

425633651_206180_3771987703791467262

یونسی با اشاره به برجام تصریح کرد: برجام یک نوع جنگ و نبرد و لبخند مذاکره کنندگان برای فریب دشمن و رسیدن به مطالبات کشورمان بود که تحت هدایت رهبری همه مؤلفه‌های قانونی در پذیرش برجام عملی شد و مجلس شورای اسلامی، شورای عالی امنیت، شورای نگهبان و رهبر تأیید کردند.

 

 

وی در ادامه افزود: پس از برجام ۶ قطعنامه سازمان ملل و ۱۲ قطعنامه شورای حکام یکجا لغو شد و باز هم جهان به عظمت ملت ایران قد خم کرد و این عظمت انقلاب اسلامی، رهبری، رهبر فرزانه و تلاش خدمتگزاران در عرصه‌های مختلف و سایر قوا است.

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اضافه کرد: دست آوردهای برجام بسیار درخشان بود، اما دشمن می‌خواهد ما را از پا در آورد و دشمنان به دنبال استعمار ملت‌ها هستند و هنر ما باید این باشد به گونه‌ای عمل کنیم که عزت و کرامت امت ما حفظ و به مطالبات خود نیز برسیم.

 

این مسئول با اشاره به برخی از اقدامات دولت به کاهش تورم، رشد اقتصادی و … اشاره کرد و افزود: در طول این مدت ۴ هزار و ۸۰۵ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۸۳۲ میلیار تومان در استان مازندران افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و همچنین ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای دهیاری‌های استان اختصاص داده شد.

 

یونسی با اشاره به گازرسانی در استان افزود: تا پایان ۹۶ همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان و روستاهای ییلاقی شهرستان نور، چمستان و بلده از نعمت گاز بهرمند می‌شوند.

 

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در استان افزود: با تلاش تمام دست‌اندرکاران از پایان مهر ۹۴ تا ۹۵ کاهش آمار طلاق به ۱۲ درصد رسید.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان تأکید کرد: تک فرزندی و بالا رفتن سن ازدواج از دیگر آسیب اجتماعی است که با توجه به اینکه کارهای خوبی در حال انجام است، اما همت جمعی را می‌طلبد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ آبان, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو