زمان انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ -

کایو: العین خاص‌ترین هواداران را دارد

مهاجم برزیلی و تاثیر گذار العین می گوید که هواداران العین برای دیدار برابر استقلال نیازی به دعوت ندارند.

سرای نور؛لوکاس کایو مهاجم برزیلی العین پیش از دیدار برابر استقلال در دیدار برگشت مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: ما روز دوشنبه با آرزوی بزرگ و میل قوی خود برابر دفاع قدرتمند استقلال که پتانسیل هر دو تیم است رو به رو می شویم و به خوبی می دانیم که باید روح بزرگ و جنگنده خود را نشان دهیم. باید در تمام لحظات بازی برای رسیدن به هدف خود تا آخر مسابقه تلاش کنیم و دست به احتیاط نخواهیم زد.
او در درباره ی حضور هواداران در این دیدار، عنوان کرد: ما منتظر حضور هواداران العین در این دیدار هستیم و فکر نمی کنم هواداران ما برای این دیدار نیاز به دعوت کردن داشته باشند زیرا ما در این دیدار نیاز به حمایت قاطع هواداران داریم تا با پشتیبانی آنها در خارج از زمین سرمایه ی مورد نیاز بازیکنان به ویژه برای این بازی و صعود از گروه فراهم شود.
کایو در ادامه عنوان کرد: در مرحله ی اول باید بگویم هواداران نقش زیادی در شرایط بازیکنان در زمین مسابقه دارند. تشویق های آنها پیش از شروع، در جریان مسابقه و در پایان دیدار باید ادامه داشته باشد. ما در ورزشگاه آزادی صدای بیش از ۶۵ هزار هوادار را می شنیدم که اجازه نمی داد تا صدای دیگر بازیکنان به گوش ما برسد.  اما هواداران ما مشتاق هستند تا همچنان بهترین باشند و این دیدار زمان نشان دادن توانایی های آنها برابر رقیبان است. هواداران العین تاثیر گذارترین و خاص ترین تشویق کننده ها هستند و بازیکنان از رفتارهای آنها انگیزه ی لازم برای حضور در زمین مسابقه را دریافت می کنند.
این مهاجم برزیلی امیدوار است تا هواداران العین در ورزشگاه بن زاید بتوانند با تکرار فضای ورزشگاه آزادی این بار به سود این تیم نقش مهمی در صعود این تیم ایفا کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو