زمان انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ -

دستور کار هفته جاری صحن علنی؛

وزیران ورزش و کشاورزی به مجلس فراخوانده شدند

وزیر ورزش و جوانان و وزیر کشاورزی هفته جاری برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان بجنورد و مشهد در صحن علنی مجلس حضور خواهند یافت.

 

به گزارش سرای نور؛ مجلس شورای اسلامی یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری جلسه علنی تشکیل خواهد داد.

اولین دستور کار جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ای کشور است.

نمایندگان مجلس در هفته جاری همچنین گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح جرم سیاسی را بررسی خواهند کرد.

رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت در مورد طرح یک فوریتی منع تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای نیز در دستور کار جلسات علنی این هفته قرار دارد.

وکلای ملت در هفته جاری همچنین به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی رسیدگی خواهند کرد.

رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه کاهش ساعت کار زنان شاغل نیز در دستور کار هفته جاری قرار دارد.

وکلای ملت همچنین گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد را نیز بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح حمایت از احیا و مرمت بافت‌های فرهنگی تاریخی و توانمندسازی ساکنین و مالکین آنها نیز در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

وکلای ملت در هفته جاری همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر را نیز بررسی می‌کنند.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق‌التدریس استخدامی در آموزش و پرورش نیز در دستور کار جلسات علنی در هفته جاری قرار خواهد داشت.

در هفته جاری همچنین بررسی سؤال موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد از وزیر ورزش و جوانان و نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد از وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار صحن علنی قرار می‌گیرد

.منبع:مهر

زمان انتشار: ۱۴ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو