زمان انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ -

کنعانی: اگر محروم بودم چرا اعلام نکرده بودند؟

مدافع تیم سایپا می گوید در حالی که نامش بین اسامی محرومان هفته اول لیگ برتر وجود نداشت از حضورش در میدان ممانعت به عمل آمد.

سرای نور؛محمدحسین کنعانی زادگان که دقایقی پیش از آغاز اولین دیدار سایپا متوجه محرومیت شد و نتوانست در بازی برابر سپاهان به میدان برود در رابطه با این موضوع گفت: من لباسم را عوض کردم و کاملا آمده بودم تا بتوانم در اولین بازی تیم جدیدم به میدان بروم اما متاسفانه از این کار ممانعت کردند و گفتند من محروم هستم و نمی توانم در اولین بازی سایپا به میدان بروم.

 

او ادامه داد: وقتی علت محرومیت خود را پرسیدم به من گفتند زمانی که در استقلال حضور داشتی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان به داور توهین کردی و سه جلسه محروم شدی، دو جلسه از آنها در همان دوران سپری شد و یک جلسه باقی مانده بود که امروز آن یک جلسه نیز لحاظ شد.

 

کنعانی ادامه داد: اگر من محروم بودم نمی دانم نامم در میان اسامی محرومان هفته اول لیگ دیده نشد، پیش از این فدراسیون نام محرومان باقیمانده از لیگ قبلی را اعلام کرده بود اما بازهم نامی از من در میان نبود. متاسفانه این اتفاق باعث شد تا حق یک بازیکن دیگر ضایع شود، در صورتی که اگر باشگاه می دانست من محروم هستم  بازیکن دیگری را جایگزین من می کرد تا بتواند از آن استفاده کند.

 

او در رابطه با اوضاع خود برای حضور در بازی های تیم سایپا نیز گفت: من دیر به تیم اضافه شدم اما ۱۵ روز است که به همراه سایر بازیکنان به تمرین می پردازم، از لحاظ بدنی کاملا آماده ام و منتظر هستم تا در میدان حضور پیدا کنم و پاسخ اعتماد علی آقا را بد هم، من به ایشان نیز گفتم که تنها به خاطر وی به سایپا آمده ام.

 

مدافع سایپا در پایان گفت: خداراشکر شرایط اینجا بسیار خوب است و همه اعضا با هم دوست هستند، نوع ارتباط کادر فنی با بازیکنان بیشتر دوست هستند تا مربی و همین موضوع روی تیم تاثیر زیادی گذاشته است. آقایان دایی مانند برادر بزرگتر من هستند و همه سعی ام را به کار خواهم بست تا از تجربیات ایشان استفاده کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو